Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Har du vært i Dubai før? Hva burde vi gjøre, se, shoppe? Anonymous poster hash: 4e6a7...b23
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Dere må dra på ørkensafari og "afternoon tea" på Burj Al Arab. Det finnes mange lokale reisebyrået som arrangerer ulike utflukter og henter dere på hotellet. Jeg fant mange på Google og bestilte en pakke med ulike utflukter til de ulike dagene. Anonymous poster hash: 242f7...659
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Shopping på Dubai Mall må dere jo, også en tur opp i Burj Khalifa. Ørkensafari som blir nevnt her er jo hyggelig hvis man ikke blir bilsyk (jeg ville heller ligge igjen i ørkenen enn å sitte på bilen videre...hehe), tur til Abu Dhabi hvis dere har tid. Det tar ca 30 min med taxi mellom de to emiratene. Taxi er veldig billig der nede også forresten. Mange gode restauranter på de ulike hotellene. Spør i resepsjonen om anbefalinger Anonymous poster hash: 880c7...e47
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Dubai? Det må da være fryktelig flaut å komme hjem og fortelle hvor man har vært på ferie...? Anonymous poster hash: d9762...b30
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Dubai? Det må da være fryktelig flaut å komme hjem og fortelle hvor man har vært på ferie...? Anonymous poster hash: d9762...b30 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 880c7...e47
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Dubai? Det må da være fryktelig flaut å komme hjem og fortelle hvor man har vært på ferie...? Anonymous poster hash: d9762...b30 Vil nå påstå det er hakket flauere å fortelle at man bruker dagen sin til drittslenging på dib.. Jeg reiser ikke på ferie for å skryte av det til andre. Jeg drar dit jeg har det bra! Takk for svar, jeg må undersøke litt. Tar gjerne i mot flere tips også. Anonymous poster hash: 4e6a7...b23
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Skal vi se... ikke kyss, ikke drikk alkohol, vær for all del aldri alene med en mann som ikke er din ektemann, ikke forvent rettferdig behandling på noe nivå om du skulle komme ut for noe, ikke snakk med lokale og snakk i hvert fall ikke med importerte slavetjenere, ikke tenk på menneskerettigheter. Husk solkrem. God tur. Anonymous poster hash: 733df...6fa
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Skal vi se... ikke kyss, ikke drikk alkohol, vær for all del aldri alene med en mann som ikke er din ektemann, ikke forvent rettferdig behandling på noe nivå om du skulle komme ut for noe, ikke snakk med lokale og snakk i hvert fall ikke med importerte slavetjenere, ikke tenk på menneskerettigheter. Husk solkrem. God tur. Anonymous poster hash: 733df...6fa Hehe.. Du har undersøkt godt, eller har du lest vg? Dette blir bare teit! Anonymous poster hash: 4e6a7...b23
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Skal vi se... ikke kyss, ikke drikk alkohol, vær for all del aldri alene med en mann som ikke er din ektemann, ikke forvent rettferdig behandling på noe nivå om du skulle komme ut for noe, ikke snakk med lokale og snakk i hvert fall ikke med importerte slavetjenere, ikke tenk på menneskerettigheter. Husk solkrem. God tur. Anonymous poster hash: 733df...6fa Hehe.. Du har undersøkt godt, eller har du lest vg? Dette blir bare teit! Anonymous poster hash: 4e6a7...b23 VG har aldri vært spesielt opptatt av menneskerettigheter. Det har de til felles med Dubai. Det er klart det er mange land man kunne boikotte som turist om man skulle unngå alt som stinker, men Dubai er virkelig i en særklasse. De har ingen rettssikkerhet, kvinner har knapt rettigheter, ikke-muslimer har knapt rettigheter, de bedriver slaveri i fleng. Jeg ville ikke reist dit om jeg fikk turen kastet etter meg. Anonymous poster hash: 733df...6fa
1+1=4 <3 Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Signerer hun over! Drar du til Dubai er du med å støtte slaveri!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Skal vi se... ikke kyss, ikke drikk alkohol, vær for all del aldri alene med en mann som ikke er din ektemann, ikke forvent rettferdig behandling på noe nivå om du skulle komme ut for noe, ikke snakk med lokale og snakk i hvert fall ikke med importerte slavetjenere, ikke tenk på menneskerettigheter. Husk solkrem. God tur. Anonymous poster hash: 733df...6fa Hehe.. Du har undersøkt godt, eller har du lest vg? Dette blir bare teit! Anonymous poster hash: 4e6a7...b23 Hun har nok aldri vært der lol😂😂😂 Anonymous poster hash: d43b0...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå