Kokken 81 Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Noen som har det her inne? Hva må dere gjøre? Ikke gjøre.. Medisiner? Noen som vil dele litt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Jeg fikk påvist glukoseintoleranse. Akkurat under grensa for svangerskapsdiabetes. Fikk beskjed om å spise trege karbohydrater, og ta medisiner. Jeg valgte imidlertid å IKKE ta medisinene etter å ha forhørt meg med flere leger siden verdiene mine var forhøyet, men ikke høye nok...
Kokken 81 Skrevet 4. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2014 Jeg fikk beskjed i dag om at jeg lå fint til. Og at jeg ikke hadde det. Første prøve lå på 4, 2 før sukker. Og på 6, 6 etter 2 timer. Hadde litt mye fostervann. Men ikke bekymringsfullt det heller. Takk
Sunnmøringen Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Hei! Jeg har 3 barn, fått påvist svangerskapsdiabetes i alle svangerskapene. I det siste svangerskapet måtte jeg starte med insulin. Jeg har blitt tett oppfulgt av leger, diabetessykepleier og jordmødre på poliklinikk hvert svangerskap. 1-2 ganger på kontroll i uken siste tiden før fødsel. Hyppige ultralyder for å måle størrelse på baby, samt hyppig CTG målinger. Følges nøye i forhold til økt fare for komplikasjoner. Hva lurer du på sann egentlig da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå