Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal pappa begraves. Jeg er skjelven, utenfor meg selv og gruer meg. Har tro på at det også blir fint. Sola skinner og det kommer fine folk. Send meg noen tanker i dag da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg tanker, sender deg ro og varme, sender deg avslutning og en klem.

Skrevet

Det er vondt vondt vondt, men det gjør ofte godt også, å samles i begravelsen. Tenker på deg.

Skrevet

Sender mange gode tanker, begravelse er både vondt og på et vis også litt fint på samme tid. Fine folk er en god trøst midt i alt det vonde.

Klemmer

Skrevet

Sender masse fine tanker! Det blir helt sikkert en nydelig begravelse:)

Skrevet

Gode tanker til deg i dag! Håper det tross alt kan bli en fin dag xx

Skrevet

Sender mange gode tanker med håp om at det blir fint oppi alt det vonde.

Klem til deg.

Gjest beef sister
Skrevet

Mange gode tanker til deg og dine i dag.

Skrevet

Gode tanker herfra også. Håper dere får en fin avslutning :dagens-rose:

Skrevet

Lover å tenke på deg!

Skrevet

En god klem fra meg også. Livet og døden er sannelig merkelige greier. Men det er som du sier; midt i sorgen kan det bli en fin avskjed og det hjelper å dele dagen med andre som var glad i ham. <3

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg sender mange gode tanker til deg og dine, det er en forferdelig tung dag for dere.

Sitter med gåsehud når jeg leser her, føler så med deg :hug:

Skrevet

Sender mange gode tanker. Slikt er vondt. 

Husk at du har Krangledamene i ryggen.

Klem til deg <3

Skrevet

Det beste tanker på en vond dag.

Begravelsen er på en måte både slutten og begynnelsen på noe. Det er det siste man får gjøre for den man har mistet, det er en avslutning på det praktiske man har vært fokusert på etter dødsfallet og det kan være en god og verdig avskjed med en elsket person.

Samtidig er det begynnelsen på et liv med en kjær person mindre i livet vårt og begynnelsen på å lære å leve med sorgen.

Sender deg styrke og en god klem.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Stor klem til deg i dag.

Håper begravelsen har vært en fin avslutning!

Klem.

Skrevet

Håper du nå har fått oppleve et lite snev av lettelse og ro, vi tar det jo litt forskjellig vi mennesker. Klem til deg.

Skrevet

Sender deg varme klemmer!

Håper det har vært en fin avsluttnig i dag

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Håper avslutningen ble fin og verdig for dere. Det er så vondt og så tungt, men godt å komme sammen, dele sorgen og samles i minnet. Kanskje dere har snakket litt, mimret og fått tenkt litt på alt det gode han opplevde?

Klem og gode tanker til deg

Skrevet

Håper dagen og begravelsen gikk greit. Det er aldri lett når det er noen som står nær. Sender en god klem :)

Skrevet

Takk for klemmene! 

Det ble en fin dag. Skrekkelig trist, men fin. Kirken var tilnærmet full. En venninne sang nydelig i kirken. Det var masse blomster inne og ute skinte sola. Å se bilen kjøre av stede og vite at nå er han borte, nå forsvinner han, var grusomt. Minnesamværet etterpå ble som forventet. En sosial mann hadde en flott omgangskrets og fin slekt. Hyggelig å møte folk igjen. Nå er jeg sliten og glad det er over. 

Skrevet

Da håper jeg og ønsker jeg at du får en lang rolig natt. Stor klem.og god natt

Skrevet

Så trist Iiiiik, men samtidig så er det godt å få avsluttet på en verdig måte for en flott pappa, mann og bestefar.

Tenker på deg og dine, stor klem.

Skrevet

Trist å høre om faren din. Kondolerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...