Gå til innhold

Den katta irriterer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun maser om å komme inn og ut av huset hele natta! Er hun ute, så vil hun være inne, og er hun inne så vil hun være ute. Hun er slik hele dagen også, men det er så slitsomt på natta :/

*lei*

Anonymous poster hash: 8203a...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattedør?

Ja, hadde bare det gått an! Bor i rekkehus i borettslag og slikt er ikke lov her ;)

Skrevet

Jeg hadde et helvete om natta i mange år da jeg bodde hjemme. Katta som skulle ut og inn, som skrapet på min dør!

Gjest 5 andre
Skrevet

Hun er vel kastrert så det ikke er løpetid? Hvis ikke løpetid. Hva med å venne katten til å sove i bur? Katter er  vel egentlig nattaktive dyr, så det er vel ikke så rart at den da er mye i bevegelse. Bråker den fælt hvis den ikke slipper inn? Kan den komme seg inn via et vindu?

Skrevet

Hun er vel kastrert så det ikke er løpetid? Hvis ikke løpetid. Hva med å venne katten til å sove i bur? Katter er vel egentlig nattaktive dyr, så det er vel ikke så rart at den da er mye i bevegelse. Bråker den fælt hvis den ikke slipper inn? Kan den komme seg inn via et vindu?

Hun er sterilisert ja. Ja, hun bråker veldig! Hun klarer nemlig å åpne dører selv, men døren er jo låst på natta.. Men hun prøver allikevel, (igjen og igjen!) og det bråker. Vinduet må være litt åpent hvis hun skal komme seg inn da, og det blir så kaldt foreløpig :)

Nå har det vært stille der nede i ti minutter, så får håpe hun har lagt seg! :P

Gjest 5 andre
Skrevet

Lykke til :) Hper du får sove. Usikker på hva du kan gjøre. Jeg ville vært streng på rutiner tror jeg. Hvis hun akkurat hadde sluppet inn, hadde jeg nektet å slippe henne ut før dagen etter (hatt kattedo inne, sånn i tilfelle) - og omvendt hvis den går til natten og det ikke er for kaldt. Vil sikkert bråke ei stund, men katter er smarte dyr, så den vil vel skjønne at den ikke kan gå inn og ut som den vil om natta. 

Skrevet

Kattedør?

Ja, hadde bare det gått an! Bor i rekkehus i borettslag og slikt er ikke lov her ;)

Hæ? Hvis katten får lov til å gå ute i borettslaget, synes jeg det høres veldig rart ut at dere ikke skal få lov til å ha kattedør i DERES dør?

Hva med å anskaffe seg en ny ytterdør og sette inn katteluke i den, og sitte opprinnelige ytterdør i en bod? Så kan dere heller skifte tilbake igjen hvis dere en dag skal flytte. Borettslaget kan vel ikke si noe på det? Grøss, er pga slike ting at jeg aldri kommer til å bo i noe borettslag.

Min katt er slik som din. Var helt fantastisk når jeg fikk meg katteluke i døren. Nå går katten inn og ut som han vil, og er mye mer stille :)

Anonymous poster hash: eba74...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...