LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Sjekket vesla for denne kulen på halsen idag, og det viste seg at hun hadde hoven lymfekjertel. Jada, jeg vet det er vanlig på barn, og hun hadde en halsbetennelse i februar. Legen mener det kan være det som sitter litt i, selv om hun da ikke har feber, ikke har noe i halsen, ørene er ok. Tok blodprøver, og crp var ok, men så viser den lav blodprosent. Og selv om hun har hatt det tidligere, så når jo hysteriet nye høyder hos mor. For jeg vet jo at det kombinert med hovne lymfer kan være tegn på blodkreft. Ble ikke sjekket noe mer enn det, og vi fikk ikke komme inn igjen til legen etter jeg hadde fått denne beskjeden, så jeg fikk ikke snakket med henne. Men fikk beskjed om at siden hun hadde hatt det før var det _sannsynligvis_ ikke noe å bekymre seg for, spesielt siden hun er småspist og spiser lite frukt og grønt. Men igjen, jeg er fryktelig nervøs og har en klump i magen. Vi har fått kontrolltime 22.mai, med beskjed om å følge med på kulene frem til det osv. Men herregud, hvordan skal jeg få sove uten en klam hånd rundt hjertet mitt inntil da? De bildene jeg får i hodet av dette her vil jeg ikke ha..
bIomstre Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 (endret) Vræææl, mareritt! Vente til 22 mai?! Ordna de plass på psykiatrisk til mor i mellomtiden? Finnes det ingen enkel test de kan ta for å utelukke? Nå!... ...hvis du vil lese anbefaler jeg kreftlex.no. Ser der at en blodprøve skal være tilstrekkelig. Endret 3. april 2014 av bIomstre
Gjest Jigglewiggle Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Da hadde jeg bestilt time privat eller bedt om en ny time hos legen for at han kunne forklare ting litt bedre. Stor klem til deg
sug lut Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Selvsagt er det sannsynligvis ingenting. Men du er redd. Da burde du se om du kan få gjort noe privat og få dempet den redselen - for det er lenge å være redd.
Anne-B. Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Skjønner godt at du er redd. Det hadde jeg også vært. Jeg hiver meg på forslaget om å finne ut om det ikke går an å få undersøkt privat, det er faktisk lenge til 22. Mai når man er så bekymret. Klem.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Da hadde jeg også blitt redd selvom det mest sannsynlig ikke er noe. Ring og bestill privat. Alt for lenge å vente på noe sånt. Man er ikke laget av stein heller.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Amandine sa det helt riktig - alt det andre de sa og enda en klem! Det er ikke mulig for et mammahjerte å ha det sånn i så mange dager - sorry men er legen en hjertekald dust??? Se an ??? Det er noe av det mest jallasvaret man kan få hos en lege. Kan ikke sammenlignes, men det er noe som måleenheten en dæsj og en klype... Totalt intetsigende. Ok så om du følger med som en hauk da og så er det endring - får vedkommende lege ræva i gir da? Det er en en unge det er snakk om her. Arg at det skal være så himla vanskelig for enkelte innen legestanden... Jeg merker jeg ble litt vred på dine vegne her
LanzaroteJenta Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Alt det de andre sa og en klem.[/ quote] Me too!
*Miss Marple* Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Huff, stakkars deg og dere! Jeg syns også som de andre at 22 mai er altfor lenge å være redd, så enten hadde jeg ringt legen igjen på mandag og krevd mer utredning eller så hadde jeg gått privat. Sjansen for at legen har rett og at det ikke er noe å bekymre seg for er veldig stor, men det bør dere få klarhet i så fort som mulig. Og OM alle bange anelser skulle stemme, så er jo tiden og rask behandling en faktor her. Klemmer på og sender de beste ønsker til både store og små gorillaer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Ånei så pyton!! Det er jo alt for lenge til.. Sender en god klem og håper de har tatt nettopp akkurat alle de rette prøvene slik at du får avkreftet dette da.
frk Nilsen Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 henger meg på hva de andre sier her. Bestill privat Sender deg en klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå