sug lut Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Beskjed om å trene med to kg vekt resulterte i sporenstreks gange til (og deretter bærende 2 kg fra) polet - Arrow chardonnay, det er sommer det er sol og det er jaggu på tide, og skal man løfte noe på to kg får man finne noe kult. Når den etterhvert blir for lett skal jeg kjøpe en til.
Ziva Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Så sånn strikk vi pratet om på TGR. Pris rundt 40.- mener jeg å huske.
sug lut Skrevet 3. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2014 Nå kom ferskt brød ut av ovnen, med masse Bremykt på er det faktisk det helt perfekte sammen med lille gule lekre Arrow. Alle som vil ha må komme nå, kan ikke garantere noe igjen til frokost. Og Helle Høygir: her er brødoppskrift med innbakt S60, det finner du ikke mange steder: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/140003487-sut-lut/
bIomstre Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Beste treningsprogrammet jeg har sett! Må finne meg noe tilsvarende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå