Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Noen som har født på sus som husker navnet på sin jordmor? Hadde en fantastisk jordmor første del av fødselen og håper på å treffe henne igjen denne gangen. Men...jeg var så fjern og omtåket at jeg ikke husker hva hun het (ikke hun som tok imot, så står ikke noe sted) og vet ikke helt om jeg hadde kjent henne igjen. Har bare så lyst til å si takk til henne dersom jeg treffer henne denne gangen også! hun var FANTASTISK! Tror muuuuligens at hun het Silje. Hun var ganske ung... Noen som vet om det finnes en ung, koselig Silje på sus?? er det eneste jeg har å gå på... Anonymous poster hash: bbab7...b97
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Ja! Silje taksdal!? :-) kjempekoselig, blid og hyggelig jordmor på sus! Anonymous poster hash: 3604c...fb7
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Jaa! Det må være henne! Takk:) Håper jeg treffer henne i gangene:) Hun som tok imot storebror var ikke akkurat drømmejordmoren, men denne dama reddet hele fødselsopplevelsen Anonymous poster hash: bbab7...b97
sweetheart10 Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Silje er helt fantastisk!!! Er det mulig å ønske seg en jordmor på vakt?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Ragna! En engel.. Anonymous poster hash: eb5b9...9cc
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Silje er ei fantastisk dame! Anonymous poster hash: 04537...d4d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Det er nok silje.. Hadde også henne.. Litt kraftig? Blond? Veldig hyggelig😉😉 Anonymous poster hash: a76be...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå