Gå til innhold

Jordmor på sus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har født på sus som husker navnet på sin jordmor?

 

Hadde en fantastisk jordmor første del av fødselen og håper på å treffe henne igjen denne gangen. Men...jeg var så fjern og omtåket at jeg ikke husker hva hun het (ikke hun som tok imot, så står ikke noe sted) og vet ikke helt om jeg hadde kjent henne igjen.

 

Har bare så lyst til å si takk til henne dersom jeg treffer henne denne gangen også!:) hun var FANTASTISK!

 

Tror muuuuligens at hun het Silje. Hun var ganske ung...

 

Noen som vet om det finnes en ung, koselig Silje på sus??:) er det eneste jeg har å gå på...

 

Anonymous poster hash: bbab7...b97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Silje taksdal!? :-) kjempekoselig, blid og hyggelig jordmor på sus!

 

Anonymous poster hash: 3604c...fb7

Skrevet

Jaa!

Det må være henne!

Takk:)

 

Håper jeg treffer henne i gangene:)

Hun som tok imot storebror var ikke akkurat drømmejordmoren, men denne dama reddet hele fødselsopplevelsen :)

 

Anonymous poster hash: bbab7...b97

  • 6 måneder senere...
Skrevet

Silje er helt fantastisk!!! Er det mulig å ønske seg en jordmor på vakt?

Skrevet

Ragna! En engel..

 

Anonymous poster hash: eb5b9...9cc

Skrevet

Silje er ei fantastisk dame!

 

Anonymous poster hash: 04537...d4d

Skrevet

Det er nok silje.. Hadde også henne.. Litt kraftig? Blond? Veldig hyggelig😉😉

 

Anonymous poster hash: a76be...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...