Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Barnefar har tre døtre fra et tidligere forhold, og den ene heter Leah. Nå venter vi ei jente sammen. Kan hun hete Ella? Eller blir det for likt? Det er ca 4 år mellom disse to jentene. Anonymous poster hash: db544...0bc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Nei, jeg syns det passer fint jeg :-) Liker begge navnene forresten! Anonymous poster hash: 5cdab...4dc
humlemamma Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Når jeg tenker på om noen navn passer sammen så ser jeg alltid for meg at jeg må rope på de. Og Ella og Leah sammen virket veldig tungt, fordi de er så like. "Ella og Leaaah!" Prøv å si det kjapt, som om du roper inn til middag e.l. Blir ikke lettere andre veien heller: "Leah og Ella!".
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Når jeg tenker på om noen navn passer sammen så ser jeg alltid for meg at jeg må rope på de. Og Ella og Leah sammen virket veldig tungt, fordi de er så like. "Ella og Leaaah!" Prøv å si det kjapt, som om du roper inn til middag e.l. Blir ikke lettere andre veien heller: "Leah og Ella!".Er du seriøs? Må navnene matche i tilfelle du skal rope på de? Er du tolv år???Jeeez så mye teit en skal lese her inne! Hi: Syntes ikke de navnene var for like. Anonymous poster hash: 03db9...7ed
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Mine døttre (helsøstre om det har noe å si?) har navn som helt klart er "tunge" sammen. Men jeg blir da ikke sliten av å rope dem inn sammen fordet! Anonymous poster hash: bbde5...115
Gjest 5 andre Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Veldig fine navn. Ikke for like og står fint til hverandre, om det er av betydning. Ikke er det tungvint å rope samtidig heller (som om det er viktig ).
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Jeg synes de er for like. blir litt som alex og Aksel. hva med ellinor eller Eva? Anonymous poster hash: a4675...701
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Fine navn. Men skjønner ikke hva halvsøsken har med saken å gjøre? Begge er da barnet til pappa'n sin? Anonymous poster hash: 2ff92...b23
humlemamma Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Når jeg tenker på om noen navn passer sammen så ser jeg alltid for meg at jeg må rope på de. Og Ella og Leah sammen virket veldig tungt, fordi de er så like. "Ella og Leaaah!" Prøv å si det kjapt, som om du roper inn til middag e.l. Blir ikke lettere andre veien heller: "Leah og Ella!".Er du seriøs? Må navnene matche i tilfelle du skal rope på de? Er du tolv år???Jeeez så mye teit en skal lese her inne! Hi: Syntes ikke de navnene var for like. Anonymous poster hash: 03db9...7ed Leste du hva jeg skrev? Navn må ikke matche nei, men jeg SER for meg at jeg roper navnene for å høre om de er tunge å si sammen. Synes det er bedre med umatchede navn enn navn som blir så like. Veldig fine navn. Ikke for like og står fint til hverandre, om det er av betydning. Ikke er det tungvint å rope samtidig heller (som om det er viktig ). Se svar over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå