Gå til innhold

Snørrete barn i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bhg til jenta mi tørker de ALDRI nesen dems. Er det normalt? Jeg syns det er skikkelig ekkelt! Å syns så synd på barna som går rundt med størkna snått i hele fjeset! Kan jeg si noe eller er det å gå for langt?

Det er så ekkelt når barna spiser og det henger lange taubaner ned fra nesene. Og de voksne ikke gjør en dritt med det. Jenta mi blir jo aldri frisk! Og hver gang jeg henter har hun hard tørka snørr i ansiktet som jeg ser har rent lenge. Og så er det jo dobbelt så vondt for henne når jeg må skrape/tørke den av! Fader altså!

Anonymous poster hash: 44ce6...9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke å gå forlangt og si fra nei, jeg har selv jobbet mange år i barnehage og selvfølgelig så tørka vi snørr, barna skal slippe og gå med snørr i ansiktet, vi ansatte hadde alltid mykt rent, engangs tørkepapir med oss ut og tørka så fort vi såg noen hadde snørr...så si fra du :)))

Skrevet

Har sett det samme i vår barnehage og har tenkt samme tanken som deg.... Er nok ikke helt uvanlig nei! Men nå er generelt hygiene ikke det den barnehagen er best på for å si det mildt! Kunne rammet opp andre ting også... Æsj og fysj!

Anonymous poster hash: eeb9c...2e3

Skrevet

Jeg/vi tørket selvsagt snørr til barna i barnehagen hvor jeg jobber, vasker meg på hendene etterpå om jeg har mulighet (vanskelig utendørs). Noen er kanskje redd for å bli smittet, men stakkars barn. 

Anonymous poster hash: ce924...ca6
Skrevet

Det der reagere jeg også på. I vår bhg vasker de heller ikke ungene. Mitt barn er alltid full av møkk i ansiktet etter utetiden, selv om han har vært inne i timesvis! Er det virkelig sååå vanskelig å dra an klut over ansiktet? Eller si fra til dem at de må gå og vaske seg?

Grmpf

Anonymous poster hash: 0c827...e4a

Skrevet

uff. sånn skal ikke barn være nødt til å gå¨i barnehagen ..vi tok alltid alle , en etter en innom badet etter uteleik , da fikk de vaska seg godt  både ansikt og hender,vi hjalp de om de trengte hjelp, om ett barn kom seg forbi og sprang og satte seg skitten til bordet så hjalp vi han tilbake på badet så fikk vaska seg :))  Ingen problem , opplever dette slikt til stadighet så kan en si fra  og også ta det opp på felles foreldremøte, da vil nok andre foreldre være enig og personalet ser og forstår at disse rutinene må de skjerpe seg på :)))

Gjest Julia1984
Skrevet

Det der reagere jeg også på. I vår bhg vasker de heller ikke ungene. Mitt barn er alltid full av møkk i ansiktet etter utetiden, selv om han har vært inne i timesvis! Er det virkelig sååå vanskelig å dra an klut over ansiktet? Eller si fra til dem at de må gå og vaske seg?

Grmpf

Anonymous poster hash: 0c827...e4a

At de er generelt skitne i ansiktet synes jeg ikje gjør noen ting, betyr bare at de har vært aktive.

Men snør som renner bør absolutt tørkes vekk og håndhygiene når de kommer inn, før måltider er viktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...