Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Tips til nye serier jeg kan begynne å se? Liker veldig godt revenge og Pretty little liars. Sååå, noe i drama sjangeren kanskje?? Blir veldig glad for tips:) Anonymous poster hash: b60af...b76
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Jeg liker også Pretty little liars Nå lister jeg bare opp serier som jeg liker veldig godt (de fleste gamle): Lost Prison Break One Tree Hill 24 Frusterte fruer The walking dead Breaking Bad Friends How I met your mother Criminal Minds Sons of anarchy Game of thrones Orange is the new black House of cards osv... Anonymous poster hash: 30b2c...005
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 White Collar! Anonymous poster hash: 35541...72a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 jeg har akkurat begynt å se Homeland, og har blitt helt hekta! er også enig i at House of cards er bra Anonymous poster hash: 4f5d2...380
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Sherlock Holmes og Game of Thrones Anonymous poster hash: f6e9b...7e2
Pusene Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 (endret) Vi har noen faste serier vi ser/har sett: NCIS NCIS LA Criminal Minds CSI (har fulgt med på både Las Vegas og New York) Supernatural Revolution Hannibal Bones Major Crimes Sleepy Hollow Falling Skies Sherlock Glemte Game of Thrones Endret 4. april 2014 av Pusene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå