Gå til innhold

Må bare blåse litt ut. Ang min mor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor er så lite MOR.. Hun sier alltid at hun er så travel, så sliten, så opptatt.. Altfor opptatt til å ta kontakt med meg. Det hender et par ganger i året at hun har barnebarn på overnatting, men MEG har hun ALDRI tid til.

Jeg ønsker meg så fælt en skikkelig mor. En sånn som jeg kan ringe til hvis det er noe, eller en som 'står i mitt hjørne' når det er noe, eller en som ønsker å være en del av mitt liv..

Hun har faktisk alltid vært slik, men av og til føles det trist å ha en mor som er så lite interessert..

Måtte bare få det ut et sted.

Anonymous poster hash: 30972...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke annet enn å sende deg en klem.

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i det du sier. Jeg bor på andre siden av landet, men hun ringer aldri likevel. Veldig sårt da jeg ser med misunnelse på venninner som har nær kontakt med sine mødre. Skulle gjerne hatt en skikkelig mamma selv.

Er nå 8 uker på vei, og har ennå ikke fortalt det. Gruer meg rett og slett.

Fortalte for noen uker siden at jeg og kjæresten hadde forlovet oss, og fikk da kommentar på at "Men har du ikke gjort det en gang tidligere da?" (Var forlovet med pappen til datteren min for 12 år siden, men siden han ikke ville slutte å løpe etter andre damer så ble det ikke noe bryllup, og det vet hun) og spørsmål om hvorfor da jeg kunne fortelle at han fridde dagen før (en onsdag) , da hun mente at det var mest vanlig å gjøre det i helgen, ikke midt i uka.

Tror ikke hun mener det vondt, hun bare tenker ikke hvor sårende det kan være.

Forventer meg vel nesten en kommentar på at det er bare pga graviditeten at vi har forlovet oss, når jeg skal fortelle om det.

Så kjenner meg veldig igjen i ønsket om en skikkelig mamma. Selv om man er voksen.

Anonymous poster hash: a7d5c...1e1

Skrevet

Den følelsen er vond, og enda verre når en blir forelder selv.

Har du en svigermor du kan bruke som extramamma? :)

Skrevet

Takk for svar, begge to. Klemmer varmet faktisk, takk.

Til anonym som kjenner seg igjen; dumt at du føler det samme, men fint å ikke være alene i båten min.

Anonymous poster hash: 30972...a9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...