Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Tenkte å ta turen dit i sommer og lurer på priser og hva vi har tilgang til. Har tittet litt på hjemmesiden men blir ikke så klok. Er det en bilett for å komme i dyreparken, en annen billett for å komme i Kardemommeby og en bilett for å se kjuttavika? Finner kun priser på å komme til dyreparken eller badeland og eventuelt kombibillett med dyrepark og badeland, men hvis jeg kjøper det får vi kommet til Kardemommeby da? Håper noen skjønner hva jeg lurer på ut fra et rotete spørsmål Anonymous poster hash: 4490a...419
catchbaby Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Kardemommeby er i dyreparken så der kommer du inn
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Du får tilgang til Kjuttavika og Kardemommeby på billetten til Dyreparken Anonymous poster hash: 94ea0...51f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Eller er dyreparken hele området der? Anonymous poster hash: 4490a...419
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Kardemommeby er ganske kjedelig, men det ligger i selve parken ja. Badelandet er det eneste du må ha ekstrabillett til, og en evnt. Kaptein Sabeltannforestilling. Resten er inkl. Anonymous poster hash: 8cc4a...ad8
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Begynte å tenke litt etter at jeg skrev innlegget og føler meg litt dum nå men jeg så for meg at det var delt inn i soner. Ett område med dyr, et med bading, et med kaptein sabeltan og et med Kardemommeby og at man måtte ha bilett for å komme inn til hver av de, så da når jeg så prisen til dyreparken trodde jeg det var kun for å se dyrene. Huff, men nå skjønner jeg Anonymous poster hash: 4490a...419
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Men til dere som har vært der før. Vi er to voksne og et barn på 2 1/2 år vil det holde med en dag eller bør vi ta to dager? Vi voksne har også moro av og titte og tenkte å ta rolig dag der inne uten stress. Anonymous poster hash: 4490a...419
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Siden barnet er så lite, kan jo dere velge bort deler av parken og klare dere med en dag. Anbefaler to da, for å ungå stress. Store områder om dere skal få med dere alt. En toåring kan jo være halve dagen bare i lekeapparatene som er satt opp... Anonymous poster hash: 7be75...fd4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 To dager absolutt, da slipper dere stress. Anonymous poster hash: bd9ce...551
me_87 Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Jeg skal der selv i sommer med 2åringen min.å det blir definitivt to dager! Vi var der i fjor også å da fant vi fort ut at bare en dag blir for lite.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Om dyreparken ligger ett stykke unna deg og dere ikke shr mulighet til å reise dit ofte vil jeg anbefsle dere to dager i parken. For parken inneholder mye og med flere mennesker blir det ulike ting dere ønsker å få med dere. Vi pleier å sette oss ned en stund før vi reiser dit for å lese om hva som skjer når vi skal dit, hva ønsker vi å få med oss og studer kartet. For det er store avstander i parken og med unger så er det ikke bare å farte hit og dit hele dagen, greit å legge en liten plan. Skal dere være der to dager fordel dyrepresentasjoner utover dagene slik at dere ikke tar alt på en dag. Finn tider og titt på kartet slik at dere kan ta de som er i nærheten litt samlet. Dere kommer til å gå mye. Nå er barnet deres så lite at det ikke har så mange meninger om hva det vil se, men med litt større barn er det greit å ta tingene som ungene ønsker først. Slik at vi slipper å måtte høre maset fra ungene lenge, det blir hyggligere når de får gjort det de vil først før vi kan utforske og kose oss. Får vi ikke med oss alt er det greit, men med en liten slagplan får vi med oss det vi ønsker mest også ser vi hva vi får tid til. Ett år ramlet vi plutselig over presentasjon av slanger, der vi kunne holde slanger. Det var ikke i noen program og var ikke vanlig, så vi hadde veldig flaks. Da ble ungenes ønsker plutselig glemt, for vi var på vei for å gjøre noe helt annet da vi ramlet over dette. Ett tips er å ta med litt mat. Skal dere dit i høysesongen så kan det tiltider være lange køer med matsering. Vi pleier å ha med ett oppkuttet brød, nugatti på tube og skinkeost på tube. For blir en plutselig sulten har vi noe lett tilgjengelig, vi må ikke gå langt for å finne mat. Spiser vi det ikke så gjør det ikke noe det heller. (Nugatti er turmat her i huset, så alltid stas med slikt. Vi voksne syns dette er veldig greit også, for vi kan ta oss en skive om sulten melder seg og andre ikke er like sultene, eller vi kan ta oss en skive mens ungen holder på med noe) Anonymous poster hash: 5f68a...c95
Steget Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Anbefaler to dager. og at dere planlegger hva dere skal gjøre de ulike dagene. og unngå området med lekeapparater, eller legg der til slutten av dagen. vi fikk nesten ikke ungen vår bort fra en av skliene, og det er litt kjedelig å sitte på lekeplassen når det koster såpass å komme inn. både kardemomme by og kutoppen er supert for en på 2,5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå