Gå til innhold

dere som har tripp trapp stol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å bruke den?

Anonymous poster hash: 870de...6a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra barna mer eller mindre kunne sitte selv. Ved ca 6-7-8 mnd.

Med bøyle, da.

Anonymous poster hash: 973bb...5c4

Skrevet

Vi brukte newborn-set til han klarte å sette seg opp. Da han var 9 mnd og kunne sette seg opp selv begynte vi å bruke selve stolen.

Anonymous poster hash: 58a07...5ee

Skrevet

Jeg kjøpte en i dag, men innlegg til barn fra 6 mnd. Men føler at babyen min sitter så ustø der inne... derfor lurer jeg. Han er 6 og halv mnd.

HI

Skrevet

Brukte den fra ca 6 mnder.

Skrevet

Min baby er 9 mnd og kan ikke sitte i den enda. Men regner med at det er like før :)

Anonymous poster hash: ce159...b2c

Skrevet

Fra ca 7 måneder.

Anonymous poster hash: 3979e...dee

Skrevet

Har brukt nyfødtsetet frå ho var ca 1 mnd. No er ho 4.5 mnd og er langt unna å kunne sitte med babyset.

Eldste sat i tripp trapp med gammaldags bøyle (ca 1985-modell) hjå besteforeldra frå 6-7 mnd.

Skrevet

Fra 7-8 mnd.

Anonymous poster hash: 64462...981

Skrevet

Jeg kjøpte en i dag, men innlegg til barn fra 6 mnd. Men føler at babyen min sitter så ustø der inne... derfor lurer jeg. Han er 6 og halv mnd.

HI

Bygg opp med litt puter så babyen sitter bedre, og ikke la den sitte så lenge av gangen før den sitter stødig selv :) 

Anonymous poster hash: 139ee...5a9

Skrevet

Og så fine og gode at alle ungene bruker dem enda. 5åringen har din ved bordet, 10 og 11-åringen har dem på rommene, og eldste har sin med på studielasset! Min gamle er hos mamma og pappa der den har bodd siden den ble kjøpt tidlig på 70-tallet. Still going strong!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...