Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Når begynte dere å bruke den? Anonymous poster hash: 870de...6a9
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Fra barna mer eller mindre kunne sitte selv. Ved ca 6-7-8 mnd. Med bøyle, da. Anonymous poster hash: 973bb...5c4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Vi brukte newborn-set til han klarte å sette seg opp. Da han var 9 mnd og kunne sette seg opp selv begynte vi å bruke selve stolen. Anonymous poster hash: 58a07...5ee
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg kjøpte en i dag, men innlegg til barn fra 6 mnd. Men føler at babyen min sitter så ustø der inne... derfor lurer jeg. Han er 6 og halv mnd. HI Anonymous poster hash: 870de...6a9
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Min baby er 9 mnd og kan ikke sitte i den enda. Men regner med at det er like før Anonymous poster hash: ce159...b2c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Fra ca 7 måneder. Anonymous poster hash: 3979e...dee
☆☆☆ Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Har brukt nyfødtsetet frå ho var ca 1 mnd. No er ho 4.5 mnd og er langt unna å kunne sitte med babyset. Eldste sat i tripp trapp med gammaldags bøyle (ca 1985-modell) hjå besteforeldra frå 6-7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Fra 7-8 mnd. Anonymous poster hash: 64462...981
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Jeg kjøpte en i dag, men innlegg til barn fra 6 mnd. Men føler at babyen min sitter så ustø der inne... derfor lurer jeg. Han er 6 og halv mnd. HI Anonymous poster hash: 870de...6a9 Bygg opp med litt puter så babyen sitter bedre, og ikke la den sitte så lenge av gangen før den sitter stødig selv Anonymous poster hash: 139ee...5a9
amandine Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Og så fine og gode at alle ungene bruker dem enda. 5åringen har din ved bordet, 10 og 11-åringen har dem på rommene, og eldste har sin med på studielasset! Min gamle er hos mamma og pappa der den har bodd siden den ble kjøpt tidlig på 70-tallet. Still going strong!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå