Gå til innhold

Hvor har du tatovering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryggen (der rygg graden går) . 

Ja den var vond å ta, men angrer ikke. Elsker den!

Anonymous poster hash: 969e2...b56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korsryggen.... "trampstamp" som min datter så fint kaller det :o og jeg angrer!!!

Skrevet

Herregud så mye Harry folk det finnes. Trampstamp. Her jeg jobber var det en lege som ikke fikk jobb pga tættisene sine. Det passet ikke inn i sykehuset fikk han beskjed om. Og det er jeg helt enig i.

Anonymous poster hash: 66236...b71

Skrevet

korsrygg og rundt finger

Anonymous poster hash: 1f032...2d0
Skrevet

legg, ankel/fot, lår, korsrygg, mage, håndledd og nakke. angrer ikke på noen av de, men den på leggen vil jeg bygge på litt etterhvert., synes den er liten og litt kjedelig :)

Skrevet

Har på ryggen, nakken, to på ene armen og holder nå på med en sleeve på den andre armen. Angrer ikke på noen. Blir flere etterhvert. :)

Skrevet

Ansiktet (tinningen), hele venstrearmen, en på høyre overarm og en på nedre delen av høyre arm, en på kragebeinet, en på puppen, en på magen, to i lysken, en på ribbeina på høyre side, en på skulderbladet, en nedover ryggen, en på høyre legg, en nedover hele venstre fot, to på innsiden av venstre fot. Trooor det var alle, ikke så lett å ha oversikten lenger ;)

Anonymous poster hash: 8a798...10f
Skrevet

Jeg har ingen, men jeg har skikkelig lyst på to stk på innsiden av leggen/ ankelen. 

Skrevet

Herregud så mye Harry folk det finnes. Trampstamp. Her jeg jobber var det en lege som ikke fikk jobb pga tættisene sine. Det passet ikke inn i sykehuset fikk han beskjed om. Og det er jeg helt enig i.

Nå var vel det ikke det denne tråden handler om?

Jeg kjenner forøvrig leger med tatoveringer og en hel haug med sykepleiere. Alle de er i jobb, både i sykehus og andre plasser. 

Skrevet

Hadde legen fjeset fullt av tattoveringer da? Da skjønner jeg at han ikke fikk jobb altså.

Trampstamp? Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: c9b65...2bc

Skrevet

Jeg har fra hofta og opp til skulderbladet :) elsker den :D

Skrevet

Jeg har på begge overarmer, på brystet, på ryggen og en som går fra lår til livet :) Jeg angrer ikke, sistnevnte fikk jeg for under et år siden ;)

Tror at vi har faktisk litt til felles.  Du bor i Bergen, er mamma, har tatoveringer og studerer sykepleie? (har lest tidligere) 

:D

Anonymous poster hash: b68da...ee5

Skrevet

Hadde legen fjeset fullt av tattoveringer da? Da skjønner jeg at han ikke fikk jobb altså.

Trampstamp? Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: c9b65...2bc

Han hadde på armene og siden vi har korte ermer ville de syns. Dermed fikk han ikke jobb.

Skrevet

Jeg har på begge overarmer, på brystet, på ryggen og en som går fra lår til livet :) Jeg angrer ikke, sistnevnte fikk jeg for under et år siden ;)

Tror at vi har faktisk litt til felles.  Du bor i Bergen, er mamma, har tatoveringer og studerer sykepleie? (har lest tidligere) 

Hehe, stemmer det :) Du studerer det samme? :)

Skrevet (endret)

ved venstre ankel, og under venstre bryst på ribbeinet :) angrer ikke i det hele tatt :)

Endret av juniprins2014
Skrevet

Har to (som hører sammen) på brystet, en øverst på ryggen og et lite ord øverst på innsiden av hver av underarmene, ca. der man tar blodprøve.

Angrer og angrer... Angrer ikke på selve handlingen, at jeg tok dem. Ville det sterkt da jeg gjorde det og kan se for meg at jeg tar flere. Men likevel, hadde ikke tatt de samme nå. Det er jo en risiko ved tatovering som man må leve med, det var jeg fullstendig klar over da jeg tok dem. Smaken kan endres.

Den på ryggen kan helt klart stemples som harry. Den er over 15 år gammel. Men den vises sjelden, og ikke minst så ser jeg den sjelden, så den tenker jeg ikke på. De på brystet er ganske nye, de er jeg veldig fornøyd med og viser gjerne frem. Ordene på underarmene har jeg lyst å gjøre noe med. Er noe med ord, det må jeg si, de mister lett sitt innhold etter noen år. Så må jeg drive og forklare hva de betyr, og det er litt personlig. Synes lett det blir kleint med sånne veldig personlige tatoveringer som skal bety så mye, og her har jeg gått i fella, gitt.

Har aldri hatt noe problem med at folk vil endre på gamle eller utdaterte tatovering. Er ikke purist der, synes ikke tatoveringer er hellige, og synes ikke det at man vil fjerne dem, betyr at man ikke burde tatt dem i utgangspunktet.

Skrevet

Det er grusomt stygt på tatoveringer, gleder meg til den dagen de med sleevs angrer, for det kommer de til

Anonymous poster hash: 55958...adb

Skrevet

Tror at vi har faktisk litt til felles. Du bor i Bergen, er mamma, har tatoveringer og studerer sykepleie? (har lest tidligere)

Hehe, stemmer det :) Du studerer det samme? :)

Ja :) Haraldsplass

Skrevet

Det er grusomt stygt på tatoveringer, gleder meg til den dagen de med sleevs angrer, for det kommer de til

Anonymous poster hash: 55958...adb

Hvordan er det noe å glede seg til??

Anonymous poster hash: a8267...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...