Gå til innhold

Babyjogger city

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den legges helt ned?

Anonymous poster hash: 43ae1...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja så og si. God liggestilling;-) men har ikke benstøtte som kan tas opp.. men har heller ikke savnet det. Super fornøyd med min som jeg har brukt mye i utland, turer til byen osv!!!!

Anonymous poster hash: a94bc...86c

Skrevet

Ok :) tenker å kanskje kjøpe den til en ettåring. Virker så kjekk og lett.. Kan man kun trille på asfalt med den? Blir grus for humpete?

Skrevet

Funker supert på asfalt... grus går det også.. men litt tyngre såklart. Den har gode hjul som ikke svinger alle veier. Den har super skygge som kan trekkes over så og si hele ungen (om du skal til Syden), den har plast "luke" på toppen slik at du kan følge med på barmet med skyggen oppe. Luftehull bak til varme dager... har ikke noe negativt å si. Velsig fornøyd.

Anonymous poster hash: a94bc...86c

Skrevet

City hva da?

City Elite fungerer utmerket i skogen, mens City Mini/Mini GT duger sånn noenlunde, City Micro er ganske ubrukelig på annet enn asfalt. City Versa har jeg ikke prøvd.

Tilnærmet full liggestilling, helt ok fra temmelig nyfødt.

Anonymous poster hash: a4d56...967
Skrevet

Hvordan er City elite på grus?

Tenkte i utgangspunktet på city mini.

Skrevet

Hvor lenge kan denne brukes da? Til barnet er hvilken alder?

Anonymous poster hash: df99d...7f0
Skrevet

Hvor lenge kan denne brukes da? Til barnet er hvilken alder?

Anonymous poster hash: df99d...7f0

Det går heller på kg. 22,5 er maks på city mini.

Skrevet

Slenger meg på med spørsmål siden jeg lurer på denne vognen selv:) Håndtaket går vel ikke å regulere, men er høyden "grei"? Vi er ikke så veldig høye (164 og 175). Den funker ikke å jogge med vel? Til tross for navnet..

Anonymous poster hash: eb5cf...293
Skrevet

Nei, på mini kan ikke håndtaket justeres, men på mini gt kan håndtaket justeres! :) den er visst ny,og koster litt mer.

Jeg er lav selv, og gubben er høy, men regner med at håndtaket ikke er helt malplassert? Han er nesten 30 cm høyere enn meg, men vi bruker til vanlig samme høyde ca på håndtaket uansett :) på emmaljunga city cross (der kan håndtaket justeres). Eåmen vil ha en mindre, og mindre klumpete vogn.

Skrevet

Slenger meg på med spørsmål siden jeg lurer på denne vognen selv:) Håndtaket går vel ikke å regulere, men er høyden "grei"? Vi er ikke så veldig høye (164 og 175). Den funker ikke å jogge med vel? Til tross for navnet.. Anonymous poster hash: eb5cf...293

Babyjogger City Mini kan ikke regulere håndtaket, og var litt høy for meg (er 1.60). Vi valgte Babyjogger City Mini GT, der kan håndtaket reguleres. I tillegg er hjulene bedre enn på den vanlige mini'en. Den er lett, god å trille, lett å legge sammen (kan bruke én hånd), men det er jo en trille, så den er ikke slike stabil som en sportsvogn. Vi er veldig fornøyd :)

Skrevet

Hvis noen vet: hvordan er håndtaket på babyjogger mini sammenlignet med høyeste innstilling på håndtaket på emmaljunga city cross?

Skrevet

Hvis noen vet: hvordan er håndtaket på babyjogger mini sammenlignet med høyeste innstilling på håndtaket på emmaljunga city cross?Anonymous poster hash: 43ae1...093

Jeg har begge vognene. Uten at jeg har stillet de ved siden av hverandre så mener jeg de er omtrent like høye. Er superfornøyd med begge to :)

Anonymous poster hash: 97f27...e94

Skrevet

Kan de brukes på vinterføre?

Anonymous poster hash: eb5cf...293
Skrevet

Hvis noen vet: hvordan er håndtaket på babyjogger mini sammenlignet med høyeste innstilling på håndtaket på emmaljunga city cross?Anonymous poster hash: 43ae1...093

Jeg har begge vognene. Uten at jeg har stillet de ved siden av hverandre så mener jeg de er omtrent like høye. Er superfornøyd med begge to :)Anonymous poster hash: 97f27...e94
Ok - da hadde mannen likt den i allefall ;) og hadde vært helt ok for meg. Takk!

Skrevet

Vi har både City Elite og City Mini GT. Førstnevnte er fin som joggevogn, men jeg hadde ikke jogget med GT-en selv om det er en god vogn til sitt bruk. Bruker Elite på vinterføre og i skog og mark, mens GT-en er mer en "byvogn" som er fin til kollektivtransport og slikt (den bygger mye mindre ut i lengden).

Begge har tilnærmet full liggestilling og er ellers ganske like i design. Regulerbart håndtak på begge, men det kan reguleres mer på Eliten.

Anonymous poster hash: a4d56...967
Skrevet

Jeg var innom babyhop i går og så alle tre vognene. Flott for meg, som kunne kjenne på dem, trille litt og føle på hvilken jeg ønsker.

Jeg så at Eite har endel større hjul, og ja, da egner den seg nok bedre til "allværsføre". Og beinstillingen kunne endres på.

GT hadde mindre hjul, med "pigger", og var mindre enn førstnevnte.

Mini var den minste, med doble hjul foran, og er nok mest byvogn, ja?

Men vi fant i allefall ut at vi går for Babyjogger city mini, den var så deilig å trille sammenlignet med Emmaljungaen! Ikke i nærheten av like klumpete og klumsete. Emmaljungaen er fin og lun, den, men hvis man skal en kjapp tur og handle eller noe, er den for tung synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...