Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg trakk for mange mnd siden. Han måtte skjære og drive inn i kjevebenet og i huden, måtte vri og knekke. Og underveis rykket han så fælt at det knaka mer en nødvendig. (Hans ord, at han trodde han hadde fått løs hele tanna, men var bare halvparten som var løs) Hadde vondt i over 2 uker, spiste mange mange smertestillende. Og nå har jeg vondt i en tann på samme side, men fler tenner ifra.Enkelte dager klarer jeg ikke bite på den siden og andre dager er bare mye smerte.. Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: ddbf2...af1
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Hvis det er flere tenner unna, så tviler jeg på at det har noe å gjøre med at du trakk visdomstanna, men jeg ville uansett ringt tannlegen og det ville jeg gjort for lenge siden. Anonymous poster hash: d17af...b5a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Få deg en tannlegetime og et røntgenbilde.. er tvilsomt at det er operasjonen som er årsaken til smertene denne gangen..så sant det ikke er gjordt skade på kjevebeinet.. Anonymous poster hash: c86b0...787
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Det ble vondt etter visdomstrekkinga. Har vært helt fin før, ringte til de noen dager etter trekkinga og da var det normalt, derfor ikke brydd meg før nå, siden det var "normalt". Anonymous poster hash: ddbf2...af1
Superdolly Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Ring en annen tannlege og få det sjekket opp.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Det ble vondt etter visdomstrekkinga. Har vært helt fin før, ringte til de noen dager etter trekkinga og da var det normalt, derfor ikke brydd meg før nå, siden det var "normalt". Anonymous poster hash: ddbf2...af1 Det som er normalt etter noen dager er ikke nødvendigvis normalt etter flere måneder. Jeg hadde ringt og bedt om å få en time så raskt som mulig og hvis det er så vondt som du beskriver her, så skjønner jeg ikke at du ikke har ringt og mast for lenge siden. Jeg hadde en kontroll etter en uke begge gangene jeg trakk visdomstenner og da sjekket han etter at alt så ok ut, hadde ikke du det? Anonymous poster hash: d17af...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå