Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jammen har noen klart og se oss ha sex på sofan. Da ska man gå bra nære vinduene og være lang i halsen. Fikk høre det av noen i familien. Ushj. Kommer aldri til og sex på sofaen igjen. .. å gubben som elsker det. Anonymous poster hash: e8b5f...4e9
<3 2G <3 Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Hva med å bare lukke gardinene, så slipper dere at fuglene kvittere om dere
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Jammen har noen klart og se oss ha sex på sofan. Da ska man gå bra nære vinduene og være lang i halsen. Fikk høre det av noen i familien. Ushj. Kommer aldri til og sex på sofaen igjen. .. å gubben som elsker det. Anonymous poster hash: e8b5f...4e9 så deilig la de kvitre dere kan hvertfall skryte av et godt sexliv Anonymous poster hash: a5572...c84
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 D må no for svarte være lov å ha seg i sitt eget hus! Hadde eg sett nåken ha seg i sitt eget hus hadde no eg holdt kjeft. Flauere for dei som ser d enn dei som får seg tenke no eg. Anonymous poster hash: 2e591...349
Salomine Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Så flaut da, å avsløre at man går så nærme folks vinduer og snoker. Kos dere på sofaen dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå