amandine Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Sneglehelvetene har spist akeleiespirene mine!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg blir så sint så sint så sint og sint! Jeg som gledet meg sånn til de der klarblå vakreste i verden. Har du flere liggende i en skuff? Jeg flytter herved akeleier og andre dyrebare med meg på hytta. Der er det ikke snegler. ENDA. Mine "voksne" akeleier står i fred, men de små skjøre bebisene har de slukt med hud og hår. FAEN.
Ziva Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Da hadde jeg funnet drapsgenet i meg og sakset jævlene i to.
frk Nilsen Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Da hadde jeg funnet drapsgenet i meg og sakset jævlene i to. Jeg vil IKKE komme på kant med deg ser jeg
Gjest Jigglewiggle Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Hater insekter og kryp som ikke kjenner sin besøksrett!
Ziva Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Da hadde jeg funnet drapsgenet i meg og sakset jævlene i to. Jeg vil IKKE komme på kant med deg ser jeg Er nok en smule over gjennomsnittet hevngjerrig hvis jeg blir tirret.
Anne-B. Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Sneglehelvetene har spist akeleiespirene mine!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg blir så sint så sint så sint og sint! Jeg som gledet meg sånn til de der klarblå vakreste i verden. Har du flere liggende i en skuff? Jeg flytter herved akeleier og andre dyrebare med meg på hytta. Der er det ikke snegler. ENDA. Mine "voksne" akeleier står i fred, men de små skjøre bebisene har de slukt med hud og hår. FAEN. ÅNEI! Dumme dumme sneglebeist, brenn!! Jeg skal se hva jeg har, jeg så noen frø i ene skuffen på kjøleskapet, men det kan være pyntetobakk. Skal jeg skrape sammen og sende? Disse blomsterer jo tidlig, så du kan få nye frøkapsler av meg.
amandine Skrevet 4. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2014 Sneglehelvetene har spist akeleiespirene mine!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg blir så sint så sint så sint og sint! Jeg som gledet meg sånn til de der klarblå vakreste i verden. Har du flere liggende i en skuff? Jeg flytter herved akeleier og andre dyrebare med meg på hytta. Der er det ikke snegler. ENDA. Mine "voksne" akeleier står i fred, men de små skjøre bebisene har de slukt med hud og hår. FAEN. ÅNEI! Dumme dumme sneglebeist, brenn!! Jeg skal se hva jeg har, jeg så noen frø i ene skuffen på kjøleskapet, men det kan være pyntetobakk. Skal jeg skrape sammen og sende? Disse blomsterer jo tidlig, så du kan få nye frøkapsler av meg. ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå