Gå til innhold

BUHUHUHUHU Anne-B!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sneglehelvetene har spist akeleiespirene mine!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg blir så sint så sint så sint og sint!  Jeg som gledet meg sånn til de der klarblå vakreste i verden. Har du flere liggende i en skuff? Jeg flytter herved akeleier og andre dyrebare med meg på hytta. Der er det ikke snegler. ENDA. Mine "voksne" akeleier står i fred, men de små skjøre bebisene har de slukt med hud og hår. FAEN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg funnet drapsgenet i meg og sakset jævlene i to.

Skrevet

Da hadde jeg funnet drapsgenet i meg og sakset jævlene i to.

 

Jeg vil IKKE komme på kant med deg ser jeg :P

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Hater insekter og kryp som ikke kjenner sin besøksrett! :regler:

Skrevet

 

Da hadde jeg funnet drapsgenet i meg og sakset jævlene i to.

 

Jeg vil IKKE komme på kant med deg ser jeg :P

 

Er nok en smule over gjennomsnittet hevngjerrig hvis jeg blir tirret.

Skrevet

Sneglehelvetene har spist akeleiespirene mine!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg blir så sint så sint så sint og sint!  Jeg som gledet meg sånn til de der klarblå vakreste i verden. Har du flere liggende i en skuff? Jeg flytter herved akeleier og andre dyrebare med meg på hytta. Der er det ikke snegler. ENDA. Mine "voksne" akeleier står i fred, men de små skjøre bebisene har de slukt med hud og hår. FAEN.

ÅNEI! :( Dumme dumme sneglebeist, brenn!! Jeg skal se hva jeg har, jeg så noen frø i ene skuffen på kjøleskapet, men det kan være pyntetobakk. Skal jeg skrape sammen og sende? Disse blomsterer jo tidlig, så du kan få nye frøkapsler av meg. 

Skrevet

 

Sneglehelvetene har spist akeleiespirene mine!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg blir så sint så sint så sint og sint!  Jeg som gledet meg sånn til de der klarblå vakreste i verden. Har du flere liggende i en skuff? Jeg flytter herved akeleier og andre dyrebare med meg på hytta. Der er det ikke snegler. ENDA. Mine "voksne" akeleier står i fred, men de små skjøre bebisene har de slukt med hud og hår. FAEN.

ÅNEI! :( Dumme dumme sneglebeist, brenn!! Jeg skal se hva jeg har, jeg så noen frø i ene skuffen på kjøleskapet, men det kan være pyntetobakk. Skal jeg skrape sammen og sende? Disse blomsterer jo tidlig, så du kan få nye frøkapsler av meg. 

 

ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...