Gå til innhold

vondt i nyra? eller ryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk vondt i ryggen, litt oppe i siden i slutten av forrige uke.. (trodde det kom pga trening, en strekk eller noe..) det har ikke gått bort, men nå har jeg litt tegn på urinveisinfeksjon.. Kan det være nyra jeg har fått vondt i? og kan man først få symptomer der for så å få symptomer i de nedre urinveiene? 

Blir takknemlig for svar :)

Anonymous poster hash: 4242f...e35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyrebekkenbetennelse er det noe som heter. Kanskje det er det du har?

Anonymous poster hash: cc89d...674

Skrevet

ja, var det jeg tenkte litt på… men er det ikke vanlig å få urinveisinfeksjon først da? så vondt i nyra evt etterpå? Er derfor jeg ikke skjønner noe av det.. kan jo ikek være det da..

hi

Skrevet

ja, var det jeg tenkte litt på… men er det ikke vanlig å få urinveisinfeksjon først da? så vondt i nyra evt etterpå? Er derfor jeg ikke skjønner noe av det.. kan jo ikek være det da..

hi

Jeg hadde ikke en gang tegn til uvi da jeg fikk nyrebekkenbetennelse. Fikk først vondt i ryggen. Ikke det vanligste, men det skjer.

Men, det du kjenner i ryggen trenger jo ikke henge sammen med uvi'en heller, kan være at du fikk en strekk og så tilfeldig får en uvi nå. Bare en ting å gjøre - legesjekk :)

Anonymous poster hash: 2bd9c...95d

Skrevet

hi

Jeg hadde ikke en gang tegn til uvi da jeg fikk nyrebekkenbetennelse. Fikk først vondt i ryggen. Ikke det vanligste, men det skjer.

Men, det du kjenner i ryggen trenger jo ikke henge sammen med uvi'en heller, kan være at du fikk en strekk og så tilfeldig får en uvi nå. Bare en ting å gjøre - legesjekk :)

absolutt… er det jeg også egentlig tror. At det kun er tilfeldig :) hehe.. off.. men hvor lenge kan en strekk vare da?

Styrete med lege pga er alene med kidsa og planleggingsdag i bhg og skole i morra. Har "tisset" av meg UVI før, så var det jeg egentlig satset på nå.. før jeg plutslig kom på at det kanskje var nyra jeg hadde vondt i ..

hi

Skrevet

absolutt… er det jeg også egentlig tror. At det kun er tilfeldig :) hehe.. off.. men hvor lenge kan en strekk vare da?

Styrete med lege pga er alene med kidsa og planleggingsdag i bhg og skole i morra. Har "tisset" av meg UVI før, så var det jeg egentlig satset på nå.. før jeg plutslig kom på at det kanskje var nyra jeg hadde vondt i ..

hi

Du kan jo levere inn en urinprøve på legekontoret og be om å få dyrket den hvis den gir utslag. Det har jeg fått gjort i hvert fall - de har først tatt en slik hurtigtest og så har de dyrket den.

Cranmax på helsekosten er god til uvi - tranebær i kapselform med d-manose er best.

En strekk kan jo ta tid, avhengig av hva du gjør og om du tøyer riktig osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...