Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Idag tenker jeg at yngstemann skal få steke seg en grandiosa når han kommer hjem fra trening.Skal dere melde meg til barnevernet? Dere som er så opptatt av hva andre gjør mot barna sine?Jeg tenker, den grandiosaen kan jo ikke være særlig bra altså. Og jeg er jo åpenbart en dårlig verge, siden jeg ikke gidder å stelle istand noe annet til han i kveld, når jeg veit han blir overlykkelig for grandis. Fydda. Ikke har jeg vaska rista i ovnen på en stund heller, så den er sikkert en BAKTERIEBOMBE! Dere har masse å ta meg på her altså. Anonymous poster hash: cc94f...10f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Du, seriøst!! Takk for at du sa ifra, for da kan jeg ringe med en eneste gang! Makan.. Tenk å la barna lage mat selv, og i tillegg få lov å spise noe så forferdelig som en Grandiosa?! Du er ikke egnet til å være mor!!! Anonymous poster hash: 93d00...55e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Jeg er nok enda verre, idag skal hele familien ha frossenpizza til middag og attpåtil har vi boller til kveldskos. Det er riktignok første gang de har fått hjemmebakte boller, men det er nok første steg mot stupet. Anonymous poster hash: 32f58...891
MammantilNurket Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg skjønner forsåvidt poenget ditt, HI, men jeg synes faktisk ikke at det er noe å tøyse med. For mange barn (og voksne) er barnevernet et del av hverdagen - for en del barn er BVT dessverre ikke involvert. Jeg vet at jeg høres skikkelig "tight ass" ut, men omsorgssvikt handlet ikke om grandis til middag. Det handler om å ikke få middag i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå