Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Er det greit å bruke ammetopp når man er gravid eller ser det dumt ut? Tenker du på det? Har ammetopp fra hm og den har egentlig fin plass til magen. Anonymous poster hash: fda12...099
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Kan ikke skjønne hvorfor ikke det skulle være greit? Kjør på, sier jeg. Anonymous poster hash: 2b0a2...42f
moa_tobias Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Jeg er gravid i 8 mnd og bruker det:) har brukt det en stund også.. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre måtte tenke om det.
Nettisen:) Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg brukte det masse, gidder ikke å kjøpe dobbelt opp av mammaklær så kjøpte ting som kunne brukes hele veien:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Så bra, da bruker jeg det også greit å få brukt klær opp og bortkastet å kjøpe mye gravidklær nå på slutten når jeg kan "tjuv"-starte på ammeklærne:) Anonymous poster hash: fda12...099
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Jeg bruker både ammeklær og gravidklær fremdeles, to år etter sist fødsel. Bare nevner det... Anonymous poster hash: cd17f...38d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Jeg bruker både ammeklær og gravidklær fremdeles, to år etter sist fødsel. Bare nevner det... Anonymous poster hash: cd17f...38d He he det gjorde jeg også. Klart du kan bruke det HI. Anonymous poster hash: d2616...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå