Gå til innhold

Neste uke blir Lord Audun pappa


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer det nemlig bebiser inn på hotellet som de må passe på  :fnise:

Tenk en liten mini lord :D



Anonymous poster hash: 0fe97...0e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh.....hva?

 

Anonymous poster hash: 2dc0c...1b1

Skrevet

Seriøst? Det var da veldig som de måtte finne på ting denne sesongen, da.



Anonymous poster hash: 22be5...778
Skrevet

;)



Anonymous poster hash: 0fe97...0e6
Skrevet

Signerer anonym lenger opp her.

Eh hva?

 

Hvem er Lord Audon og hvorfor er det interessant at han får barn i neste uke?

 

Anonymous poster hash: 0b35b...f5a

Skrevet

Hæ?

 

Anonymous poster hash: 6c5db...b4a

Skrevet

Det blir dødsdigg, tror virkelig han kommer til å gi blanke f og hute ungen en viss plass. Han gjennomfører kanskje oppgaven, men blir nok ikke blid når han faktisk blir nødt til å gjøre noe og ta ansvar :D STILIG! 



Anonymous poster hash: dc8f4...60d
Skrevet

Ehh.....hva?

 

Anonymous poster hash: 2dc0c...1b1

Ser dere ikke på Paradise Hotel? :o

 

 

Anonymous poster hash: dc8f4...60d

Skrevet

Åh, nå skulle jeg ønske at Heidi Alexandra fortsatt var der. Det ville blitt underholdning det!

 

Anonymous poster hash: 13c14...049

Skrevet

Paradise hotel <3

 

Anonymous poster hash: f865e...42f

Skrevet

Blir morsomt og se hvordan de takler det, så ikke ut som Mats var helt fornøyd, når den skrek så stappet han bare tåteflasken i munnen dens

Skrevet

Barnemishandling...

 

Anonymous poster hash: 21ed2...46d

Skrevet

Barnemishandling...

 

Anonymous poster hash: 21ed2...46d

Datadukker..

 

Anonymous poster hash: a3064...11e

Skrevet

Minner mer og mer om Big Brother......

 

Anonymous poster hash: 6ef9d...eae

Skrevet

Minner mer og mer om Big Brother......

 

Anonymous poster hash: 6ef9d...eae

:laugh: tenkte det samme.

 

Anonymous poster hash: 125c7...27e

Skrevet

Jeg syns oppriktig synd på deltagerne. De hadde tenkt seg til Mexico for å feste, sole seg og ja, dumme seg ut... I stedet ble det Robinson og nå spedbarnslivet :P

 

Anonymous poster hash: 9e7e2...a94

Skrevet

 

Det blir dødsdigg, tror virkelig han kommer til å gi blanke f og hute ungen en viss plass. Han gjennomfører kanskje oppgaven, men blir nok ikke blid når han faktisk blir nødt til å gjøre noe og ta ansvar :D STILIG! 

 

Anonymous poster hash: dc8f4...60d

 

Haha det er akkurat det han ikke gjør :D 

He's growing soft! han går rundt og koser på henne hele tiden og sier "pappa er så glad for at du er min datter"

<3 <3

 

Anonymous poster hash: 0fe97...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...