Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Nå kommer det nemlig bebiser inn på hotellet som de må passe på Tenk en liten mini lord Anonymous poster hash: 0fe97...0e6
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Ehh.....hva? Anonymous poster hash: 2dc0c...1b1
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Seriøst? Det var da veldig som de måtte finne på ting denne sesongen, da. Anonymous poster hash: 22be5...778
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Signerer anonym lenger opp her. Eh hva? Hvem er Lord Audon og hvorfor er det interessant at han får barn i neste uke? Anonymous poster hash: 0b35b...f5a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Det blir dødsdigg, tror virkelig han kommer til å gi blanke f og hute ungen en viss plass. Han gjennomfører kanskje oppgaven, men blir nok ikke blid når han faktisk blir nødt til å gjøre noe og ta ansvar STILIG! Anonymous poster hash: dc8f4...60d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Ehh.....hva? Anonymous poster hash: 2dc0c...1b1 Ser dere ikke på Paradise Hotel? Anonymous poster hash: dc8f4...60d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Åh, nå skulle jeg ønske at Heidi Alexandra fortsatt var der. Det ville blitt underholdning det! Anonymous poster hash: 13c14...049
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Paradise hotel <3 Anonymous poster hash: f865e...42f
Elskerhøsten2014 Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Blir morsomt og se hvordan de takler det, så ikke ut som Mats var helt fornøyd, når den skrek så stappet han bare tåteflasken i munnen dens
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Barnemishandling... Anonymous poster hash: 21ed2...46d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Barnemishandling... Anonymous poster hash: 21ed2...46d Datadukker.. Anonymous poster hash: a3064...11e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Minner mer og mer om Big Brother...... Anonymous poster hash: 6ef9d...eae
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Minner mer og mer om Big Brother...... Anonymous poster hash: 6ef9d...eae tenkte det samme. Anonymous poster hash: 125c7...27e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Jeg syns oppriktig synd på deltagerne. De hadde tenkt seg til Mexico for å feste, sole seg og ja, dumme seg ut... I stedet ble det Robinson og nå spedbarnslivet Anonymous poster hash: 9e7e2...a94
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #18 Skrevet 4. april 2014 Det blir dødsdigg, tror virkelig han kommer til å gi blanke f og hute ungen en viss plass. Han gjennomfører kanskje oppgaven, men blir nok ikke blid når han faktisk blir nødt til å gjøre noe og ta ansvar STILIG! Anonymous poster hash: dc8f4...60d Haha det er akkurat det han ikke gjør He's growing soft! han går rundt og koser på henne hele tiden og sier "pappa er så glad for at du er min datter" <3 <3 Anonymous poster hash: 0fe97...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå