Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg er gravid i uke 36 og har de siste dagene hatt endel stikkende smerter øverst i venstre lår, helt oppe ved lysken, var hos legen i går å han undersøkte det ikke engang han sa bare att det sikkert bare var noe som kom i klem eller noe når jeg gikk :s så vi fikk se det ann om det ble noe værre. I dag når jeg satt på do og gjorde mitt, kjentes det ut som det skulle komme noe ut av kjeden, nesten som en klump liksom. Da jeg tok papir å tørket får å se hva det var så kom det bare litt blankt slim på papiret, jeg tørket ferdig å fant fram ett speil får å se etter hva dette var å ser att hele venstre side av kjedeopningen er kjempe Hoven... Er det noen som har opplevd noe liknende før eller som veit hva dette kan være? Har hatt endel sterke kynnere, kan det være fødselen som nærmer seg? Jeg har ikke akkurat lyst til å gå til fastlegen min å spre beina får å bli undersøkt så hvis det ikke kan være tegn på noe alvorlig vil jeg helst bare vente å se det Ann. Anonymous poster hash: b188e...b2b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Jeg er litt lenger på vei enn deg og har hatt det slik i flere uker. Det jeg har er åreknuter, men er du bekymret bør du ta kontakt med lege eller jordmor. Åreknuter i underlivet forsvinner som regel etter fødsel. Anonymous poster hash: 60dab...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå