mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Er dette lov?? Leste akkurat om norske foreldre med en sønn ved navn adolfEr
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Gustav Adolf var et populært navn i Sverige en gang i tiden. Anonymous poster hash: c0dfc...824
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Er dette lov?? Leste akkurat om norske foreldre med en sønn ved navn adolfEr Vet ikke om det ikke er lov, men det er vel ingen i Norge som ville valgt dette...som Vidkun, det har på en måte vært en uskreven regel siden krigen, men tydeligvis finnes det noen...kjenner noen som har Adolfsen til etternavn, men det er jo naturlig da. Anonymous poster hash: aca75...752
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg kan for øvrig tysk. "Kennen Sie Adolf?". Anonymous poster hash: c0dfc...824
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2014 Var en reportasje iforeldre og barn om en norsk familie
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Jeg har ingenting i mot navnet i seg selv, hva har det gjort? Vi må ikke se troll på høylys dag! Anonymous poster hash: 306c4...4d4
♥Nemi♥ Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Mener på at det er lov å kalle barnet sitt Adolf. Dette har jo vært et veldig brukt navn.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Er dette lov?? Leste akkurat om norske foreldre med en sønn ved navn adolfEr Vet ikke om det ikke er lov, men det er vel ingen i Norge som ville valgt dette...som Vidkun, det har på en måte vært en uskreven regel siden krigen, men tydeligvis finnes det noen...kjenner noen som har Adolfsen til etternavn, men det er jo naturlig da. Anonymous poster hash: aca75...752 Tror vi er kommet oss videre. Det er verdisettet enkelte mennesker har som man kan påpeke ikke enkelte ord. Anonymous poster hash: 306c4...4d4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Var en reportasje iforeldre og barn om en norsk familie Har du link? Anonymous poster hash: 306c4...4d4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Jeg mener det ikke er lov på lik linje med Vidkun. Uansett, hvem ønsker å døpe sitt barn det når dette står så sterkt i Norgeshistorien? På en så grusom måte? Anonymous poster hash: bee0e...3ee
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Jeg mener det ikke er lov på lik linje med Vidkun. Uansett, hvem ønsker å døpe sitt barn det når dette står så sterkt i Norgeshistorien? På en så grusom måte? Anonymous poster hash: bee0e...3ee Eller Anders. Anonymous poster hash: c0dfc...824
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Jeg mener det ikke er lov på lik linje med Vidkun. Uansett, hvem ønsker å døpe sitt barn det når dette står så sterkt i Norgeshistorien? På en så grusom måte? Anonymous poster hash: bee0e...3ee Eller Anders. Anonymous poster hash: c0dfc...824 over 19000 gutter/menn i Norge heter Anders - så tror ikke det forsvinner med det første. Anonymous poster hash: 6da72...c23
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Det blir veldig person fokus på noe som personen ikke fant på selv. Det er jo foreldre som gir navn. Å kalle barnet sitt opp etter noen får å så oppdage at det kan ha dobbel betydning det tror jeg mange opplever. Om det da er en tabbe så må man jo bare flire, er det pga man skal endre noe, da er det skummelt uansett hvilket navn det er! Hva mener HI? Anonymous poster hash: 306c4...4d4
Mandala Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Adolf er egentlig et fint navn. Og jeg syns ærlig talt at det burde være godtatt å bruke det navnet nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå