Gå til innhold

Tips til dåpsgave til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være faddere for nevøen vår og trenger tips til dåpsgave. Gjerne noe som ikke er kjøpt på gullsmedbutikk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Speiderkniv, klassike barnebøker, tripp trapp stol, penger i fond,

Skrevet

Hva med et barneservice? Det fåes i forskjellige mønster, og prisklasser. Jeg er veldig glad i mine barns servicer, og har brukt de mye. Har gitt det i dåpsgave selv ved to anledninger. Ene var til tantebarnet, da var vi faddere, og andre var til et tantebarn som hadde fått baby. Glassmagasinet her har ofte salg på hele butikken, så det kan jo være lurt å sjekke priser litt rundt omkring, siden noen er ganske dyre:-)

Skrevet

Jeg ble veldig glad for barnebøker og barneservise til sønnen min ihvertfall:)

Anonymous poster hash: 9ce1f...5e9

Skrevet

Trehjulsykkel som han kan bruke når han er 15mnd, er jo en kjempe dåpsgave, min fikk det i 1års gave og elsker den

Skrevet

Redningsvest, bæremeis, Fjellreven ryggsekk.

Anonymous poster hash: 63dcf...f36
Skrevet

Tursekk og grillspyd, med trehåndtak og inngravert navn (sånn spyd som du slår inn i håndtaket når det ikke er i bruk) har jeg gitt i gaver med stor suksess

Anonymous poster hash: c4381...b59
Skrevet

Min sønn fikk en stor eventyrbok: barnas beste. Koster vel rundt 400,- fsdderne hadde skrevet en lang hilsen i permen som han har med seg resten av livet. Elsker den boka og det gjør han ogdå, ble så personlig og glott

Skrevet

Vi skal være faddere for nevøen vår og trenger tips til dåpsgave. Gjerne noe som ikke er kjøpt på gullsmedbutikk..

Jeg synes også det kan være fint med noe som er kjøpt på gullsmeden jeg da, som f.eks. et fint album (det finnes de med sølvramme på) til å sette inn baby-/barnebilder (godt minne videre i livet), klassisk(e) fotorammer i sølv eller lysestake i sølv.

Men det er smak og behag. Det jeg synes er litt fint med det, er at det er ting som ikke blir utslitt og kastes (som f.eks. en sekk, det kan være veldig flott å få også, men ville ikke valgt det som gave til nevø/fadderbarn).

Anonymous poster hash: 498b6...4b6

Skrevet

Barneservise (Egnerservise og Mummiservise har vært populært her i gården)

Barnebestikk

Bergans barneryggsekk, kan brukes som barnehagesekk

Bøker

Sparebøsse

Leker som "varer" litt er også fint, f.eks. Brio gåvogn e.l.

Anonymous poster hash: 28440...3f7
Skrevet

Vi fikk et rørospledd som vi var veldig fornøyd med. Er brukt mye i vinter.

Anonymous poster hash: 17545...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...