Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Ligget i kjøleskap , men som nå er 3 dager for gammel! Kan den spises? Anonymous poster hash: 6409f...319
Saud Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Du må nesten åpne den og lukte. Dersom den lukter rart når du steker den så må den kastes. Lukter som oftest surt. Husk at vakuum kan lukte så åpne pakken og vent litt
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Lukt på den.Har den vært i tett pakke så har det nok gått bra.Hvis den har blitt grå, eller fått en rar lukt ikke spis. Anonymous poster hash: 60a66...6ca
☆☆☆ Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Ville eg ikkje gjort (og eg er ikkje spesielt forsiktig når det gjeld mat og dato). Om du tek sjansen, opne pakken og vent nokre minutt. Lukt på den og bedøm konsistens. Ved minste teikn til surlukt eller slimete konsistens kastar du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå