Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Vi er på husjakt og nå har vi funnet et kjempefint hus som vi gjerne skulle kjøpt, men da er jeg nødt til å bo svært nært en x-vennine som er helt gal. Ja, hun er GAL. Jeg vil påstå at hun er psykopat og er en "farlig" person når det gjelder å sette ut de verste av de verste rykter. Før det ble "slutt" mellom oss hadde hun satt ut masse rykter om at mannen min var narkoman og banket meg noe som er aldeles usant. Grunnen til dette var at jeg hadde fått en kjempefin mann som pluss har en veldig god jobb, ser kjempebra ut osv. Hun klarte rett og slett ikke å unne meg det.Ville du gjort det? Er livredd for at hun kan ødelegge for oss igjen og nå har vi barn. Hva om hun setter ut rykter om at barnet vårt blir mishandlet o.l? Anonymous poster hash: abd80...9b5
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Hadde IKKE flyttet i nærheten av et slikt menneske. Uff, du ber om trøbbel om du bosetter deg nær henne. Anonymous poster hash: 9aea6...954
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Hva skjedde med å bli voksen?Jeg leser så mye rart her jeg at øynene snart detter ut.. Anonymous poster hash: 110e1...89c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Hva skjedde med å bli voksen? Jeg leser så mye rart her jeg at øynene snart detter ut.. Anonymous poster hash: 110e1...89c Hva mener du? At det ikke er jeg som er voksen? HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Jeg har en eks-vennine som jeg aldri ville ha bosatt meg i nærheten av. Ikke fordi jeg er redd for rykter, hun er så ko-ko at de som tror henne framfor meg bryr jeg meg svært lite om, men på grunn av ubehaget av å vite at hun er i nærheten. Anonymous poster hash: bf51a...66a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Hva skjedde med å bli voksen? Jeg leser så mye rart her jeg at øynene snart detter ut.. Anonymous poster hash: 110e1...89c Hva mener du? At det ikke er jeg som er voksen? HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Ikke du, beklager, men hun eks-venninna. Jeg synes det er en merkelig oppførsel på henne, og forstår ikke helt hva hun får ut av situasjon. Trasig situasjon du er i da, med tanke på drømmeboligen og naboen fra helvete..Jeg veit ikke hva jeg ville gjort.. Kanskje bare hoppa i det og tatt sjansen. Anonymous poster hash: 110e1...89c
Tired mama Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Det tror jeg faktisk jeg hadde droppet!! Holder langt unna mennesker som stjeler energi, og spesielt de jeg vet er gale.
piranha Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Hadde ikke flyttet dit, gidder ikke oppsøke problemer
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Har noen sånn fantastiske mennesker som har flyttet etter der jeg bor. Folk reagerer og sier at jeg ikke må flytte pga sladder. Ikke gå inn i problemer slike folk overtolker alt. Sier du høflig hei så har du invitert de på middag Masse hus på finn.no nytt hus dukker opp Anonymous poster hash: 27979...632
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Takk for svar alle sammen! Har mest lyst til å bare droppe det. Nå gjenstår det bare å overbevise samboeren om at det er en lite lur ide. Han mener at det er ikke noe problem for ham, men kjenner det knyter seg i magen. Det er jo ikke sikkert det skjer noe, men det kommer til å være svært ubehagelig å møte henne på butikken og slikt. Er overbevist om at hun er psykopat. Det er ikke bare jeg som har vært hennes "offer". Vet om flere som har fått beskyldninger om usanne ting. Husker godt første gang hun møtte samboeren min og hvordan hun prøvde å flørte med ham og gi ham spesielle blikk. Nei, huff. Tror jeg skal nekte å flytte dit Kunne skrevet en hel bok om hva hun har bedrevet med.HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf
Ugl@ ruger... Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Et hus er ikke et hjem før man har flyttet inn og bodd der en tid. For min del er omgivelsene nesten viktigere enn selve huset, et hus man kan man pusse opp, forandre på og forbedre, et nabolag må man akseptere som det er. Å flytte inn i ey nabolag med et kjent " uromoment" hadde for vår del vært uaktuelt i hvertfall. Hus finnes det flere av...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Jeg er veldig enig med Ugl@ over her, et hus er ikke bare huset. For meg er også omgivelsene viktig og aller høyest står utsikten og nabolaget. Jeg har faktisk også en komplett gal ex vennine, som faktisk høres ganske lik ut som din. Jeg ville aldri i verden bosatt meg i nærheten av henne. Du må tenke på at dere faktisk skal bo og trives der, og et hus et annet sted dukker vel alltids opp. Anonymous poster hash: f62be...265
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Takk for svar alle sammen! Har mest lyst til å bare droppe det. Nå gjenstår det bare å overbevise samboeren om at det er en lite lur ide. Han mener at det er ikke noe problem for ham, men kjenner det knyter seg i magen. Det er jo ikke sikkert det skjer noe, men det kommer til å være svært ubehagelig å møte henne på butikken og slikt. Er overbevist om at hun er psykopat. Det er ikke bare jeg som har vært hennes "offer". Vet om flere som har fått beskyldninger om usanne ting. Husker godt første gang hun møtte samboeren min og hvordan hun prøvde å flørte med ham og gi ham spesielle blikk. Nei, huff. Tror jeg skal nekte å flytte dit Kunne skrevet en hel bok om hva hun har bedrevet med. HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Mulig hun er bifil. Har vært i forhold der mannen ønsket trekant. I min verden er det helt umulig, blir kvalm av sex orgier på tv. Har noen venninner som nok er der, så det har blitt noen kleine oppdagelser. Har laget endel grenser for venninne som de respekterer. Tema jeg ikke vil diskutere, og det å kle av seg! Det blir bedre med alderen Tuller av og til med de om jeg skal vifte med henge puppene da sier de bare urk spar oss vi orker ikke det. Hadde vist nok så pene pupper engang. De kan være en pain in the ass. Men jeg er glad i de og herregud så mye moro de kan lage om de er i godt humør Anonymous poster hash: 27979...632
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Takk for svar alle sammen! Har mest lyst til å bare droppe det. Nå gjenstår det bare å overbevise samboeren om at det er en lite lur ide. Han mener at det er ikke noe problem for ham, men kjenner det knyter seg i magen. Det er jo ikke sikkert det skjer noe, men det kommer til å være svært ubehagelig å møte henne på butikken og slikt. Er overbevist om at hun er psykopat. Det er ikke bare jeg som har vært hennes "offer". Vet om flere som har fått beskyldninger om usanne ting. Husker godt første gang hun møtte samboeren min og hvordan hun prøvde å flørte med ham og gi ham spesielle blikk. Nei, huff. Tror jeg skal nekte å flytte dit Kunne skrevet en hel bok om hva hun har bedrevet med. HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Mulig hun er bifil. Har vært i forhold der mannen ønsket trekant. I min verden er det helt umulig, blir kvalm av sex orgier på tv. Har noen venninner som nok er der, så det har blitt noen kleine oppdagelser. Har laget endel grenser for venninne som de respekterer. Tema jeg ikke vil diskutere, og det å kle av seg! Det blir bedre med alderen Tuller av og til med de om jeg skal vifte med henge puppene da sier de bare urk spar oss vi orker ikke det. Hadde vist nok så pene pupper engang. De kan være en pain in the ass. Men jeg er glad i de og herregud så mye moro de kan lage om de er i godt humør Anonymous poster hash: 27979...632 Hæ? Mulig jeg er treig, men hva har trekant med dette å gjøre? HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Jeg har også en eksvenninne som høres farlig lik ut. Jeg ville aldri i verden ha flyttet i nærheten av henne. Det hadde gått galt. Hun ringte meg om natten og la igjen kjipe meldingen når hun var full bla. Hylte og skreik og var veldig hevngjerrig. Anonymous poster hash: e2f52...cdc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #16 Skrevet 3. april 2014 Nei det hadde jeg aldri gjort! Faren er vel stor for at dere blir plaget med henne igjen, og da må dere muligens flytte igjen. Anonymous poster hash: 88aca...fa9
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #17 Skrevet 3. april 2014 Jeg har selv et sånt menneske, som er helt gal, og setter ut ville rykter om meg. Personen er og smart og soialt flink, så er jo mange som tror henne og. Hun bor der min eneste familie bor. Men jeg kommer aldri til å flytte dit. Orker det overhodet ikke. Nå er ikke hun så plagsom, fordi jeg bor 2 timer unna, så hun oppnår lite ved å prate om meg. Men vet at hadde jeg flyttet dit, så hadde det blitt ille. Anonymous poster hash: 1b491...6d4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #18 Skrevet 3. april 2014 Da må du selv spørre deg selv: Er huset verdt at livet ditt blir evt ødelagt av samme person da? Om svaret er "ja" så vet du jo selv hva du kommer til å gjøre... Anonymous poster hash: 519fc...8b8
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #19 Skrevet 3. april 2014 Takk for svar alle sammen! Har mest lyst til å bare droppe det. Nå gjenstår det bare å overbevise samboeren om at det er en lite lur ide. Han mener at det er ikke noe problem for ham, men kjenner det knyter seg i magen. Det er jo ikke sikkert det skjer noe, men det kommer til å være svært ubehagelig å møte henne på butikken og slikt. Er overbevist om at hun er psykopat. Det er ikke bare jeg som har vært hennes "offer". Vet om flere som har fått beskyldninger om usanne ting. Husker godt første gang hun møtte samboeren min og hvordan hun prøvde å flørte med ham og gi ham spesielle blikk. Nei, huff. Tror jeg skal nekte å flytte dit Kunne skrevet en hel bok om hva hun har bedrevet med. HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Mulig hun er bifil. Har vært i forhold der mannen ønsket trekant. I min verden er det helt umulig, blir kvalm av sex orgier på tv. Har noen venninner som nok er der, så det har blitt noen kleine oppdagelser. Har laget endel grenser for venninne som de respekterer. Tema jeg ikke vil diskutere, og det å kle av seg! Det blir bedre med alderen Tuller av og til med de om jeg skal vifte med henge puppene da sier de bare urk spar oss vi orker ikke det. Hadde vist nok så pene pupper engang. De kan være en pain in the ass. Men jeg er glad i de og herregud så mye moro de kan lage om de er i godt humør Anonymous poster hash: 27979...632 Hæ? Mulig jeg er treig, men hva har trekant med dette å gjøre? HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Det er jo en ganske høyt flygende teori. Men når en dame blir så syk etter en annen så må det være noe. Ikke flytt dit. Finn en feil på huset som mannen din overså. Lykke til Anonymous poster hash: 27979...632
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #20 Skrevet 3. april 2014 Takk for svar alle sammen! Har mest lyst til å bare droppe det. Nå gjenstår det bare å overbevise samboeren om at det er en lite lur ide. Han mener at det er ikke noe problem for ham, men kjenner det knyter seg i magen. Det er jo ikke sikkert det skjer noe, men det kommer til å være svært ubehagelig å møte henne på butikken og slikt. Er overbevist om at hun er psykopat. Det er ikke bare jeg som har vært hennes "offer". Vet om flere som har fått beskyldninger om usanne ting. Husker godt første gang hun møtte samboeren min og hvordan hun prøvde å flørte med ham og gi ham spesielle blikk. Nei, huff. Tror jeg skal nekte å flytte dit Kunne skrevet en hel bok om hva hun har bedrevet med. HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Mulig hun er bifil. Har vært i forhold der mannen ønsket trekant. I min verden er det helt umulig, blir kvalm av sex orgier på tv. Har noen venninner som nok er der, så det har blitt noen kleine oppdagelser. Har laget endel grenser for venninne som de respekterer. Tema jeg ikke vil diskutere, og det å kle av seg! Det blir bedre med alderen Tuller av og til med de om jeg skal vifte med henge puppene da sier de bare urk spar oss vi orker ikke det. Hadde vist nok så pene pupper engang. De kan være en pain in the ass. Men jeg er glad i de og herregud så mye moro de kan lage om de er i godt humør Anonymous poster hash: 27979...632 Hæ? Mulig jeg er treig, men hva har trekant med dette å gjøre? HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Det er jo en ganske høyt flygende teori. Men når en dame blir så syk etter en annen så må det være noe. Ikke flytt dit. Finn en feil på huset som mannen din overså. Lykke til Anonymous poster hash: 27979...632 Den flyr rett over hodet på meg i alle fall... Anonymous poster hash: bf51a...66a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #22 Skrevet 3. april 2014 Takk for svar alle sammen! Har mest lyst til å bare droppe det. Nå gjenstår det bare å overbevise samboeren om at det er en lite lur ide. Han mener at det er ikke noe problem for ham, men kjenner det knyter seg i magen. Det er jo ikke sikkert det skjer noe, men det kommer til å være svært ubehagelig å møte henne på butikken og slikt. Er overbevist om at hun er psykopat. Det er ikke bare jeg som har vært hennes "offer". Vet om flere som har fått beskyldninger om usanne ting. Husker godt første gang hun møtte samboeren min og hvordan hun prøvde å flørte med ham og gi ham spesielle blikk. Nei, huff. Tror jeg skal nekte å flytte dit Kunne skrevet en hel bok om hva hun har bedrevet med. HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Mulig hun er bifil. Har vært i forhold der mannen ønsket trekant. I min verden er det helt umulig, blir kvalm av sex orgier på tv. Har noen venninner som nok er der, så det har blitt noen kleine oppdagelser. Har laget endel grenser for venninne som de respekterer. Tema jeg ikke vil diskutere, og det å kle av seg! Det blir bedre med alderen Tuller av og til med de om jeg skal vifte med henge puppene da sier de bare urk spar oss vi orker ikke det. Hadde vist nok så pene pupper engang. De kan være en pain in the ass. Men jeg er glad i de og herregud så mye moro de kan lage om de er i godt humør Anonymous poster hash: 27979...632 Hæ? Mulig jeg er treig, men hva har trekant med dette å gjøre? HI Anonymous poster hash: c14aa...3cf Det er jo en ganske høyt flygende teori. Men når en dame blir så syk etter en annen så må det være noe. Ikke flytt dit. Finn en feil på huset som mannen din overså. Lykke til Anonymous poster hash: 27979...632 Den flyr rett over hodet på meg i alle fall... Anonymous poster hash: bf51a...66a Om du skal flytte dit må du finne ut hvor skoen trykker hos venninnen din. Min erfaring er at kvinner som er veldig dominerende lett kan bli redd for å bli oppfattet som lesbiske eller bi. Men hvis du og mannen ønsker fred og ro så hadde jeg ikke flyttet. Enkelte kan bare drama, dessverre! Anonymous poster hash: 27979...632
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #23 Skrevet 3. april 2014 Trekant, orgier, hengepupper, lesbisk, bi, dominerende... Har du røya sokkene dine? Anonymous poster hash: bf51a...66a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #24 Skrevet 3. april 2014 Tror du som kommer med gode "mulig hun vil ha trekant" råd ikke har lest HI sin tekst så nøye..? Du snakker om venninner som du må sette grenser for. Om enn veldig merkelige sådan. Kvinnen HI snakker om er ikke en venninne, men en kvinne hun ikke ønsker noe kontakt med. En hun mener har psykiske problemer. Ditt råd om å finne ut hvor skoen trykker for denne kvinnene blir jo da helt ut på viddene. Hun ønsker ikke å redde noe venninneforhold eller skvære opp. Anonymous poster hash: 17ffe...08d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #25 Skrevet 3. april 2014 Tror du som kommer med gode "mulig hun vil ha trekant" råd ikke har lest HI sin tekst så nøye..? Du snakker om venninner som du må sette grenser for. Om enn veldig merkelige sådan. Kvinnen HI snakker om er ikke en venninne, men en kvinne hun ikke ønsker noe kontakt med. En hun mener har psykiske problemer. Ditt råd om å finne ut hvor skoen trykker for denne kvinnene blir jo da helt ut på viddene. Hun ønsker ikke å redde noe venninneforhold eller skvære opp. Anonymous poster hash: 17ffe...08d Forstår at det dreier seg om drømmehuset, at HI har fått god avstand til hva denne personen tidligere har gjort. At manne ikke hører HI sin bekymring, men tenker at dette skal gå fint. Om HI klarer å sette seg i respekt og ikke la personen komme mer innpå seg så kan det gå fint å kjøpe huset. Om ikke så er det nok best finne noe på huset. Men mitt råd er å ikke flytte dit. Men man har jo ingen garanti om hvem man får til naboer noen steder så litt avstand er alltid det beste! Anonymous poster hash: 27979...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå