Gå til innhold

Er dette en grei kickstart (slanking)?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste året har jeg jevnt og trutt gått opp i vekt. Var aldri tynn i utgangspunktet, men nå er jeg bare ekkel :(

Jeg trenger en skikkelig kickstart for å få bukt med søtsuget og småspisingen. Tenker etterhvert å legge meg litt på lavkarbolinja (det er karbohydrater av den raske varianten som er hovedårsaken til at jeg veier "litt" for mye).

 

Tror dere at Nutrilett og kun middag vil hjelpe på? Middager tenker jeg i hovedsak mye grønnsaker og kylling i ulike varianter, uten sauser og smør.

 

Andre forslag til en kickstart? Jeg vet at jeg må endre livsstilen og det skal jeg gjøre. Noe som varer, men dette er bare for å komme i gang og få avvent meg med sukker og drittmat.



Anonymous poster hash: 13f79...c4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på med akkurat det samme! Funker så langt. Kjøpt motivasjonvekten fra enklere liv også. Genialt. Den viser kun differanse. Ikke vekt!

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg ville nok ikke gjort det, men det er såklart ditt valg.

Jeg ville derimot kuttet ned på inntaket av karbohydrater og spis mer grønnsaker og mat med høyt proteinnivå.

Og begynn å tren styrke

Jeg gjorde dette og gikk ned 10 kg på under to mnd.

Gjest meg&mini
Skrevet

Holder på med akkurat det samme! Funker så langt. Kjøpt motivasjonvekten fra enklere liv også. Genialt. Den viser kun differanse. Ikke vekt!

Den må jeg ha!

Anbefaler også å måle seg. Det hjalp veldig for min motivasjon:)

Skrevet

Holder på med akkurat det samme! Funker så langt. Kjøpt motivasjonvekten fra enklere liv også. Genialt. Den viser kun differanse. Ikke vekt!

 

Så bra! Flink du er :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 13f79...c4c

Skrevet

Jeg ville nok ikke gjort det, men det er såklart ditt valg.

Jeg ville derimot kuttet ned på inntaket av karbohydrater og spis mer grønnsaker og mat med høyt proteinnivå.

Og begynn å tren styrke

Jeg gjorde dette og gikk ned 10 kg på under to mnd.

 

Tenker å kutte i karbohydratene og så legge meg på en lav linje etterhvert. Middag blir jo da kyllong (proteiner) og grønnsaker.

 

Dette er bare for noen uker altså, for å komme i gang og for å kutte de dårlige vanene og så finne en vei jeg kan leve med over lang tid.

 

Jeg trener ikke på senter, men er ute og er aktiv i naturen. Satser på å bli mer aktiv (skigåing) etterhvert. Sentertrening har jeg ikke tid eller råd til (har barn og er alene)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 13f79...c4c

Skrevet

Jeg vil anbefale å spise skikkelig mat, men ha en tydelig plan for det. Blir du sulten, så sprekker du med en gang og gir opp. Rugsprø med litt pålegg (helst kjøttpålegg) til f.eks. lunsj og kvelds. En kalorifattig youghurt og litt frukt til frokost el, og så fylle på med gulrot/kålrot/agurk i løpet av dagen dersom du blir veldig sulten. Forsøk å spise med maks 4 timers mellomrom hele dagen. Jeg har i hvert brukt dette som en start, og gått ned 3 kg på 3 uker. Dette er også lett å videreføre som livsstilsendring.



Anonymous poster hash: 928be...7da
Skrevet

Min kickstart ble: Kutte ut sukkerholdige varer tvert. Erstattet med sukkerfri. Byttet brød ut med knekkebrød og spiser generelt litt sunnere. Spiser mindre porsjoner og oftere. Har gått ned nesten 4 kg på 3 uker av dette.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: b7bf8...6bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...