Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg skjønner ikke.. hver eneste dag har ungen like sokker, de blir tatt av likt- og vasket likt. I dag skulle jeg finne sokker, og det var INGEN like Jeg så gjennom alt av rent tøy, alt hun har på rommet sitt.. nesten ikke skittentøy. De er bare borte.. Anonymous poster hash: 1dc2d...c4b
Stina <3 Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 En jeg kjenner reparerer vaskemaskiner. Han sier at han ofte henter ut barnesokker og stringtruser fra pumpe og rør i vaskemaskinen. Setter dette seg fast blir det dyrt. Jeg har alltid sokker og undertøy i vaskeposer.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Hvor er filteret? Har aldri rørt noe som helst inni der Visste hvertfall ikke at det kunne være farlig. Nå blir det innkjøp av BH nett hvertfall. HI Anonymous poster hash: 1dc2d...c4b
skjotta Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 tror din og min vaskemaskin kanskje er beslektet....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Vaskemaskin reparatøren sa han kunne fikse alt utenom sokke spisingen Anonymous poster hash: b5d08...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå