Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg har i over en uke vært dårlig, lite søvn og ikke klart å konsentrere meg. Har mye kaos i hodet og nå er det ille med kroppen og. Har intense smerter i nakke og rygg, og tisser oftere enn normalt og har løs mage. Ligger ofte oppe om nettene å gråter... Ja, gjør det ofte på dagen og. Og kvalm.. Det å sitte et værst, står jeg er det litt bedre men å ligge er minst smertefullt... Må jeg eventuelt gå til legen eller er der noen her med samme smerter som kan gi meg en liten pekefinger? Vet ingen sitter med fasiten, men. Anonymous poster hash: 31d4e...7ed
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Jeg ville bestilt time hos en naprapat, de har mye bedre greie på rygg og nakke problematikk enn en fastlege. Anonymous poster hash: 65350...c46
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Eller en kiropraktor. Jeg har gått til kiropraktor og har fått et nytt liv. Anonymous poster hash: 38330...f4b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Min erfaring er at fastlegen ofte ikke gjør noe som helst, ikke kjenner på nakken din engang. Du får bare et medfølende blikk og setning om at sånn er det bare av og til, vi har bekymringer, knyter muskelaturen og får smerter. Her har du en resept på smertestillende/betennelsesdempende, det går nok snart over.. Men går du til en naprapat, kiropraktor eller manuellterapeut blir du skikkelig undersøkt, de er erfarne og finner fort hvor problemet sitter. De gjør også underverker med å behandle disse tingene. Anonymous poster hash: 65350...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå