Gå til innhold

Hva er deres forhold til mote?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir alltid litt overrasket når noen spør om noe er "in" i år, eller noen kommenterer at noe er så "ut" eller "avleggs". Er det vanlig å være opptatt av mote? Selv finnes jeg overhode ikke interessert, og har heller ingen som helst ide om hva som er mote utover at jeg jo observerer hva som selges i butikker og hva unge folk går med.

Jeg kjøper klær etter egen smak, lommebok og tilgjengelighet. Vanligvis ender jeg opp i jeans og en topp/genser med behagelige joggesko til.

Dere som da er opptatt av mote, legger dere mye merke til hva andre går med? Det har jeg alltid lurt litt på ;)

Anonymous poster hash: 329c0...77f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke bryd meg mindre .. Alltid kjøpt det jeg synes er fint og føler er " min stil" både når det gjelder klær og interiør.

Skrevet

Blir alltid litt overrasket når noen spør om noe er "in" i år, eller noen kommenterer at noe er så "ut" eller "avleggs". Er det vanlig å være opptatt av mote? Selv finnes jeg overhode ikke interessert, og har heller ingen som helst ide om hva som er mote utover at jeg jo observerer hva som selges i butikker og hva unge folk går med.

Jeg kjøper klær etter egen smak, lommebok og tilgjengelighet. Vanligvis ender jeg opp i jeans og en topp/genser med behagelige joggesko til.

Dere som da er opptatt av mote, legger dere mye merke til hva andre går med? Det har jeg alltid lurt litt på ;)

Anonymous poster hash: 329c0...77f

Nei, driter egentlig i mote. Går ikke i bukser ol som rosabloggere poserer i, men akkurat det jeg synes er fint! 

Anonymous poster hash: 66416...f16

Skrevet

Nå er ikke jeg så veldig opptatt av mote, men smaken min blir jo likevel påvirket av motebildet. Snittet i dressjakka og slengen i buksa er typiske ting som forandrer seg, men mest av alt er jeg opptatt av at klærne man har på seg passer sammen og at man ser presentabel ut. Tar litt tid før jeg ser at ting er kult, er sjeldent først ute med en motetrend. Jeg legger merke til folk hvis de enten er spesielt flinke til å kle seg eller motsatt, hvis klærne ser veldig gamle og utslitt ut.

Anonymous poster hash: a74e0...37c

Skrevet

Mote er ikke noe jeg tenker på. Jeg sluttet med å kjøpe nye klær når jeg har klær som er hele, for jeg prøver å tenke på miljøet, og da må bruk og kast mentaliteten gjøres noe med.

Anonymous poster hash: ad6f8...7bb

Skrevet

Veldig lite interessert... Kjøper gjerne 5 like, ensfargede topper i forskjellige farger om jeg først kommer over en som er behagelig og enkel i vask :P Joggesko er behagelig og brukes året rundt. Unnet meg nettopp en ny selskapskjole til 299 etter å ha brukt den samme i hvert bidige selskap i hvertfall 4 år, ser ikke poenget med å bruke penger på sånt som nesten aldri brukes... Er opptatt av komfort og at klærne skal være rene, hele, enkle å vaske, og de er sikkert samtlige rimelig kjedelige, men det funker for meg :P Samme med interiør. Pengene mine går til sparing, skikkelig utetøy til barnet mitt, opplevelser, kafè- og kantinemat (min hverdagsluksus :D). 

Skrevet

Har en veldig klasisk enkel stil som sjelden går av mote. Er heller ikke så opptatt av mote lenger. Var nok det mer før da jeg var yngre og ikke hadde barn.Men har altid likt litt enkel stil og for å så bruke et par moteplagg ved siden av. Men veldig lite moteplagg nå om dagen. Må innrømme at jeg ikke vet hva som er mote en gang akkurat nå :P

Skrevet

Jeg er ikke særlig opptatt av mote, men jeg er veldig bevist på hvordan jeg selv påvirkes av motebildet.

Anonymous poster hash: 4fac0...fa5
Skrevet

Ikke interessert, men snikpåvirkes sikkert!

Skrevet

Ekstremt lite interessert, men blir påvirket ja, så et par år etter ting har vært på mote har jeg muligens begynt å like det, og henger dermed laangt etter ;) Gjør meg ingenting, jeg går i det jeg trives i. 

Skrevet

Skremmande lite interessert!

Tenkjer at nokon kjem snart til å melde meg på et make-over program eller noko snart. :P 

Anonymous poster hash: 69a37...2f9
Skrevet

Mote nei. Stil ja. Hva andre går med bryr meg midt i ekstraøyet, men jeg kjører min egen stil og er obs på hva som passer meg, og hva som passer sammen. Er fint lite i dagens motebilde som tiltaler meg.

Gjest meg&mini
Skrevet (endret)

Mote er gøy!

Jeg kan kombinere noe som er in med noe som er mer meg. Dermed får jeg min egen stil og noe som passer meg og min fasong, men jeg følger ikke nødvendigvis det som alltid er in.

Feks Michael Kors. Skjønner ikke all balubaen rundt det merket. ALLE har sånne vesker eller lommebøker, enten om det er fake eller ekte.

Jeg kjenner jeg har fått så nok av det og kommer aldri til å bruke penger på noe som er overalt, sånn som MK er.

Endret av meg&mini
Skrevet

Jeg, jeg er nok ikke der. Stygg mage etter fødsel - så for meg holder det med å finne klær som gjør at jeg ser litt mindre grusom ut.

Anonymous poster hash: 686e2...cb5

Skrevet

Mote er gøy!

Jeg kan kombinere noe som er in med noe som er mer meg. Dermed får jeg min egen stil og noe som passer meg og min fasong, men jeg følger ikke nødvendigvis det som alltid er in.

Feks Michael Kors. Skjønner ikke all balubaen rundt det merket. ALLE har sånne vesker eller lommebøker, enten om det er fake eller ekte.

Jeg kjenner jeg har fått så nok av det og kommer aldri til å bruke penger på noe som er overalt, sånn som MK er.

Hehe, nå måtte jeg google Michael Kors. Har hørt navnet, men klarte ikke å assosiere det. Veskene var fine og når du sier det så har jeg sett slike vesker før. Jeg forstår at de som er opptatt av mote ønsker å ha noe som er mer unikt :)

Anonymous poster hash: a74e0...37c

Skrevet

Jobbet i klesbutikk under studiene og synd å si det men kobler helt av på shopping. Liker veldig godt å se på damer som kler seg etter mote og spesielt it-jenter, de plukker jeg opp mye av. Fotballfruen krydrer min hverdag positivt. Men hysj ikke si det til Ottar vennene mine, til se sier jeg bare huff og huff tenk så overfladiske mennesker da. Kler meg etter hvem jeg er med :) 

Anonymous poster hash: 2ea13...309
Skrevet

Umiddelbart tenker jeg at jeg har et ikkeeksisterende forhold til mote, men det er klart at man blir farget av det som finnes i butikkene. Det er bare det at det produseres så innihampen mye masseprodusert ræl uten kvalitet og med rævva snitt, at jeg mister fullstendig interessen. Jeg betaler gjerne mer for mote av kvalitet, må bare få økonomi til det først. Enn så lenge går det mye i treningstøy og flerfoldige år gamle plagg jeg har liggende i skapet. 

Sånn ellers kunne jeg ønske jeg hadde denne damas sans for mote, hun er utrolig lekker:

https://www.google.no/search?q=hanneli+mustaparta&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GTE9U8aVI4v9ygOi2IGYDQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1242&bih=641

Skrevet

Jeg elsker mote og klær. Shopper masse og ser alltid striglet ut selvom jeg har to barn under tre år. Jeg prøver dog å begrense meg, da jeg skjønner at det ikke er bra for miljøet. Kjøper mye vintage da med ren samvittighet.

Skrevet

Nei svært lite. Bryr meg om det jeg synes er fint. Har egen stil som få kopierer. Heldig for meg, blir litt alene, og blir kalt "hun med strassbuksene" (eksempel) Da har jeg jo gjort et inntrykk, uten at motene styrer det. Jeg synes det er viktig å finne sitt eget preg, ikke være en del av saueflokken, det var dødsviktig som fjortis.

Anonymous poster hash: 3b22e...845

Skrevet

Jeg aner ikke hva som er mote og bryr meg så lite at jeg ikke legger merke til hva andre har på seg heller. Jeg går i klær jeg liker og føler meg vel i.

Skrevet

Jeg er overhodet ikke intressert i mote.

Jeg har nettopp kjøpt en genser på barneavdelingen på Kappahl å er godt fornøyd med den.

Har også kjøpt noen klær på sparkjøp som jeg likt.

Kjøper det jeg liker uavhengig av hvilke butikk det er,eller hva andre syns om de.

Skrevet

elsker mote men er ikke en "in" person, går i det jeg liker best uansett hva moten er, kjøper nesten alltid noen få "in" plagg som jeg liker & kan fint bruke dem i flere år uten at moten dikterer det. viktigere å føle meg vell en at jeg ser mote riktig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...