Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 at dere ikke klarer å søke på nett ang visse ting selv? Hver dag ser jeg folk spørre om de mest utroligste ting, som de lett kunne funnet ved hjelp av Google! Eller er det rett og slett bare latskap? Anonymous poster hash: 548ba...609
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 latskap Anonymous poster hash: f3fec...edf
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Mye morsommere å få andres erfaringer og råd enn å google.. Anonymous poster hash: b4b7a...684
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Det går mye raskere å få svar på ting ved å spørre her enn å google. Bare prøv selv, still et spørsmål du ellers ville ha brukt tid på å måtte lese deg opp om. Du får svar på et plunk. Anonymous poster hash: b53ee...35a
Gjest Pusikatt Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Latskap. Pluss at det er artigere å "skravle" med andre om ting man lurer på.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Har lurt på det samme... et Googlesøk går jo relativt raskt, men alle er ikke gode på kildekritikk og tar alt for god fisk. Det er mitt inntrykk da. Men spørs jo hva det gjelder. overraskes over at folk nærmest ukritisk godtar svar fra anonyme helsearbeidere her inne. Men råd og erfaringer er jo greit å lese om her. Anonymous poster hash: b6d2d...b3a
Cruella De Vil Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Hvis du hi ikke hadde vært så lat, så ville du fort kunne søkt deg opp på at det har vært innlegg med akkurat dette spørsmålet utallige ganger her på forumet… Noen er sikkert late, men ofte er det greit å få svar fra noen på forumet også. F.eks. noen som har erfaring innenfor temaet eller bare "lodde stemingen". Hvis du synes det er så ille, får du bare ignorere slike tråder.
Edelweis Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 som regler når jeg googler ender jeg opp med ulike tråder her i fra. tenk hvis ingen spurte her inne, da hadde jeg ikke funnet noe gjennom google heller
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Nå trenger man strengt tatt ikke spørre om noe her inne. Google gir svar på alt fra nettbutikker med mammaklær, barnevogntester, rare ting som skjer med kroppen under et svangerskap. Men nå er nå dette et forum der man kan skrive og spørre om det man vil og være sosial. Tror vel du ikke helt har forstått konseptet forum. Kanskje Google deg opp litt på dette og hvordan det brukes? Bare et tips. Et annet tips. Heading på tråder gir som regel en god indikasjon på om dette er noe å lese. Vet du at du blir irritert. Ikke gå inn. Eller enda bedre, logg deg av. Den muligheten er den beste. ;-) Anonymous poster hash: d5d7f...559
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Er mye gøyere å spørre her inne :-P Anonymous poster hash: 9d067...ca0
Germini Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 det som er flott med og spørre om ting her inne istedetfor og google er jo at en får mange andres meningeer,tips og råd, flott og spørre her og kjekt og få hjelp! fortsett og spør om det minste ting alle som vil tenker jeg )
Voilà Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Nå er det enkelte ting som sikkert er greit å spørre om her inne, hvis vil ha erfaringer og sånt. Men når folk kommer med innlegg om hvilken vei vi skal stille klokken, eller når Unge mødre går på FEM, så må det vel være kjappere å sjekke på nett, og ikke vente til noen skal svare her inne?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Google det, da vel! Anonymous poster hash: fd282...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå