Gå til innhold

Usjarmerende barnehageansatt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun smiler aldri. Har bare et veldig dødt uttrykk i ansiktet. Hilser ikke på meg eller barnet når vi kommer. Ignorerer rett og slett. Hvor finner de disse sjarmtrollene om de ansetter som ped ledere? Utrolig.. De har som policy å hilse på alle barn og bruke navnet deres. Ergo, hun gjør ikke jobben sin. Hvis det er meg hun har problemer med så er hun utrolig uprofesjonell.



Anonymous poster hash: 82272...946
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som iallefall er helt sikkert er at det endrer seg ikke ved å ta det opp her inne.

 

Anonymous poster hash: c2cae...8a4

Skrevet

Fordi det noen plasser i landet er det skrikende mangel på pedagoger,ergo de tar til takke med alt...

 

Hadde tatt det opp med henne og spurt om det er noe du har gjort galt:Si også at du kjenner det er ubehagelig når du og ditt barn ikke blir møtt med et smil om morgenen,for det er viktig å få en fin start på dagen,både for store og små.

 

EVt snakk med styrer og ha et møte alle tre.



Anonymous poster hash: 93507...0e2
Skrevet

Så det er ikke jeg som er overfølsom altså? Sikkert flisespikkeri for mange, men for meg er det viktig og jeg er lei av å gå derfra med vondt i magen og paranoide tanker.



Anonymous poster hash: 82272...946
Skrevet

Har en god historie.

 

Er ikke den som liker best å gå til legen og den største grunnen var legesekretær som ikke sa et ord bare stirret og gransket. Prøvde å løsne på stemningen, men det ble jo helt krasj ;). Så leste jeg i media om at folk skrev inn opplevelsene sine hos fastlegen. Leste om min og fastlegen min fikk gode skussmål som jeg er helt enige i. Men legesekretær fikk så hatten passet. Neste gang hos legen var det ny hyggelig legesekretær. Det er viktig med høflighet og vennlighet fra ansatte i bhg! Noen som lager en side man kan dele erfaringer om bhg? De passer jo på det mest dyrebare vi eier ;)



Anonymous poster hash: 42cb7...249
Skrevet

 

Så det er ikke jeg som er overfølsom altså? Sikkert flisespikkeri for mange, men for meg er det viktig og jeg er lei av å gå derfra med vondt i magen og paranoide tanker.

 

Anonymous poster hash: 82272...946

 

Nei,jeg synes ikke det er flisespikkeri!Man får en magefølelse for folk,og må man sette igjen barnet sitt hos en sånn person så vet man jo ikke hvordan det er iløpet av dagen.

 

Jeg er selv ped.leder og  SELVSAGT skal jeg ta imot alle barn og foreldre med et smil og et hei slik at alle føler seg velkomne og får en god start på dagen! Det er en del av jobben vår (alle osm jober i bhgs jobb),å få folk og barn til å føle seg sett!

 

Anonymous poster hash: 93507...0e2

Skrevet

Kanskje hun er som søsteren min. 

Hun fikk jobb i barnehage etter endt utdanning, men barnehagen passet ikke for henne. 

Hun ble av forskjellige grunner overarbeidet og det var såvidt hun klarte å komme seg til jobb. 
Etter å ha hatt det livløse blikket i øynene noen måneder endte hun opp med sykemelding. 

Nå har hun sluttet i den barnehagen. Hun brukte nesten et år på å komme seg på beina igjen, nå jobber hun i en annen barnehage som tar mye bedre vare på de ansatte.



Anonymous poster hash: eedd5...628
Skrevet

Hilser du på henne da?

 

Anonymous poster hash: d7b7d...286

Skrevet

Jeg tenker at det beste remediet mot slik uhøflig oppførsel er å kontre den med å være overhyggelig. Smil ditt bredeste smil og trall en hei til henne når dere kommer. Sett deg ned på huk mens du kler av barnet og snakk med det av typen " er det ikke koselig at XXX kom å møter oss i dag?" etc

 

Kanskje det går opp et lys for vedkommende hvor uakseptabelt det er å oppføre seg slik, særlig i forhold til at hun skal skape trygghet for barnet som skal leveres!

 

Om det ikke blir noen endring etter en ukes tid av dette, ville jeg krevd et møte med ped-leder hvor du tar dette opp. 



Anonymous poster hash: ac87a...986
Skrevet

Jeg kan være ganske direkte om jeg føler det nødvendig, og det hadde jeg gjort i en slik situasjon.

 

Jeg ville helt klart vært overblid mot denne ansatte, smilt og sagt hei, gjerne kommer med noen blide kommentarer om været e.l. også. Hadde det fremdeles vært "dødt ansikt" og null respons ville jeg lagt om til en mer bekymret mine og spurt om hun hadde hatt en dårlig start på dagen eller om det var noe galt.

 

Om det ikke løste seg da ville jeg tatt det opp med styrer. Barna skal ikke bli møtt av en mutt, innesluttet og så lite imøtekommende voksen om morgenen altså.



Anonymous poster hash: e2f68...e4a
Skrevet

 

Jeg tenker at det beste remediet mot slik uhøflig oppførsel er å kontre den med å være overhyggelig. Smil ditt bredeste smil og trall en hei til henne når dere kommer. Sett deg ned på huk mens du kler av barnet og snakk med det av typen " er det ikke koselig at XXX kom å møter oss i dag?" etc

 

Kanskje det går opp et lys for vedkommende hvor uakseptabelt det er å oppføre seg slik, særlig i forhold til at hun skal skape trygghet for barnet som skal leveres!

 

Om det ikke blir noen endring etter en ukes tid av dette, ville jeg krevd et møte med ped-leder hvor du tar dette opp. 

 

Anonymous poster hash: ac87a...986

 

 

Det er usunn og umoden kommunikasjon. For alt du vet kan det hende denne barnehageansatte har opplevd mye vondt nylig og har lite sjarm til overs om dagen, og å møte slik demonstrativ og frekk oppførsel fra foreldre da er neppe noe som vil være til hjelp eller gjøre noen av dere godt... Ta det opp med styrer eller assistenten på en ordentlig og vennlig måte HI.

 

Anonymous poster hash: a39f5...350

Skrevet

 

 

Jeg tenker at det beste remediet mot slik uhøflig oppførsel er å kontre den med å være overhyggelig. Smil ditt bredeste smil og trall en hei til henne når dere kommer. Sett deg ned på huk mens du kler av barnet og snakk med det av typen " er det ikke koselig at XXX kom å møter oss i dag?" etc

 

Kanskje det går opp et lys for vedkommende hvor uakseptabelt det er å oppføre seg slik, særlig i forhold til at hun skal skape trygghet for barnet som skal leveres!

 

Om det ikke blir noen endring etter en ukes tid av dette, ville jeg krevd et møte med ped-leder hvor du tar dette opp. 

 

Anonymous poster hash: ac87a...986

 

 

Det er usunn og umoden kommunikasjon. For alt du vet kan det hende denne barnehageansatte har opplevd mye vondt nylig og har lite sjarm til overs om dagen, og å møte slik demonstrativ og frekk oppførsel fra foreldre da er neppe noe som vil være til hjelp eller gjøre noen av dere godt... Ta det opp med styrer eller assistenten på en ordentlig og vennlig måte HI.

 

Anonymous poster hash: a39f5...350

 

Det er med barnehageansatte som med selgere, det er ikke rom for å ha en dårlige dag/periode på jobben. Makter du ikke å legge det til side og ta deg sammen, smile og oppføre deg imøtekommende og hyggelig, da har du ingenting på jobb å gjøre den dagen...

 

 

 

Anonymous poster hash: e2f68...e4a

Skrevet

Når jeg møter sånne personer. Og det gjør jeg stadig ;) Så smiler jeg og er veldig hyggelig. Og stort sett så får jeg et smil tilbake. :)  Prøv dette.  Kan jo også være at hun er blidere når det ikke er voksne tilstede, men kun barna. Får ihvertfall håpe det.

Skrevet

 

Kanskje hun er som søsteren min. 

Hun fikk jobb i barnehage etter endt utdanning, men barnehagen passet ikke for henne. 

Hun ble av forskjellige grunner overarbeidet og det var såvidt hun klarte å komme seg til jobb. 

Etter å ha hatt det livløse blikket i øynene noen måneder endte hun opp med sykemelding. 

Nå har hun sluttet i den barnehagen. Hun brukte nesten et år på å komme seg på beina igjen, nå jobber hun i en annen barnehage som tar mye bedre vare på de ansatte.

 

Anonymous poster hash: eedd5...628

 

Ikke sikkert det bare er barnehagens feil i dette tilfellet? Hvis din søster er mutt og innesluttet som person, er kanskje ikke det å jobbe i barnehage yrket for henne?

 

Anonymous poster hash: c0642...eb2

Skrevet

 

 

 

Jeg tenker at det beste remediet mot slik uhøflig oppførsel er å kontre den med å være overhyggelig. Smil ditt bredeste smil og trall en hei til henne når dere kommer. Sett deg ned på huk mens du kler av barnet og snakk med det av typen " er det ikke koselig at XXX kom å møter oss i dag?" etc

 

Kanskje det går opp et lys for vedkommende hvor uakseptabelt det er å oppføre seg slik, særlig i forhold til at hun skal skape trygghet for barnet som skal leveres!

 

Om det ikke blir noen endring etter en ukes tid av dette, ville jeg krevd et møte med ped-leder hvor du tar dette opp. 

 

Anonymous poster hash: ac87a...986

 

 

Det er usunn og umoden kommunikasjon. For alt du vet kan det hende denne barnehageansatte har opplevd mye vondt nylig og har lite sjarm til overs om dagen, og å møte slik demonstrativ og frekk oppførsel fra foreldre da er neppe noe som vil være til hjelp eller gjøre noen av dere godt... Ta det opp med styrer eller assistenten på en ordentlig og vennlig måte HI.

 

Anonymous poster hash: a39f5...350

 

Det er med barnehageansatte som med selgere, det er ikke rom for å ha en dårlige dag/periode på jobben. Makter du ikke å legge det til side og ta deg sammen, smile og oppføre deg imøtekommende og hyggelig, da har du ingenting på jobb å gjøre den dagen...

 

 

 

Anonymous poster hash: e2f68...e4a

 

Støttes!

 

Heldigvis vet jeg kun om en bhg som er løk i hue!

 

Anonymous poster hash: 42cb7...249

Skrevet

 

 

Kanskje hun er som søsteren min. 

Hun fikk jobb i barnehage etter endt utdanning, men barnehagen passet ikke for henne. 

Hun ble av forskjellige grunner overarbeidet og det var såvidt hun klarte å komme seg til jobb. 

Etter å ha hatt det livløse blikket i øynene noen måneder endte hun opp med sykemelding. 

Nå har hun sluttet i den barnehagen. Hun brukte nesten et år på å komme seg på beina igjen, nå jobber hun i en annen barnehage som tar mye bedre vare på de ansatte.

 

Anonymous poster hash: eedd5...628

 

Ikke sikkert det bare er barnehagens feil i dette tilfellet? Hvis din søster er mutt og innesluttet som person, er kanskje ikke det å jobbe i barnehage yrket for henne?

 

Anonymous poster hash: c0642...eb2

 

Kan være bhg, noen er ikke bra!

 

Anonymous poster hash: 42cb7...249

Skrevet

går barna våre i samme bhg ?

er akkuratt sånn med den ene ped

lederen i bhg til jenta mi å..

blir nesten provosert...

Skrevet

En lærer var slik. Blid mot voksne og sur mot barna. Jeg tok en prat med læreren og sa maaaange ganger : det er viktig at du er blid da. Dette uten å kritisere. Bare forklarte hvordan smil smitter osv. Læreren tok hintet i flg barnet mitt.

 

Anonymous poster hash: 16d9d...b53

Skrevet

 

Hun smiler aldri. Har bare et veldig dødt uttrykk i ansiktet. Hilser ikke på meg eller barnet når vi kommer. Ignorerer rett og slett. Hvor finner de disse sjarmtrollene om de ansetter som ped ledere? Utrolig.. De har som policy å hilse på alle barn og bruke navnet deres. Ergo, hun gjør ikke jobben sin. Hvis det er meg hun har problemer med så er hun utrolig uprofesjonell.

 

Anonymous poster hash: 82272...946

 

Har de så veldig mange sjarmtroll som henne i denne barnehagen?, høres ut som om du snakker om pedledere generelt

 

Anonymous poster hash: a3143...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...