Gå til innhold

Fundamentalisthelvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nordmenn bekymrer seg for fundamentalistiske muslimer? Vi har nok av ubrukelig religionsutøvelse sjøl. Og nei, jeg har ingen respekt for dette, man får ikke melke offentlig stilling og samtidig "fordi livet er ukrenkelig" krenke FAKTISK levende liv i form av pasienter som kommer for å få noe man etter norsk lov har rett til.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse/kristen-lege-nekter-aa-sette-spiral/a/10146844/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste og ristet på hodet. Kvinnfolk, ass.

Skrevet

Oi, har ikke ord... (som egner seg på trykk)

:kjefte:

Skrevet

Hvis jeg ikke ønsker å bære våpen så er ikke militæret et blivende sted for meg.

Hvis jeg ikke ønsker å sette inn spiral så er ikke helsevesenet et blivende sted for meg.

Beklager å stigmatisere, men jeg tror kjøkkenbenken er det rette stedet for det kjerringskrellet.

Ingen hensikt å bekymre seg over fundamentalistiske muslimer, vi har nok av skruller på hjemmebanen.

Skrevet

På lik linje med en forsvarsadvokat som nekter å representere en som er potensielt skyldig.

Makan...

Må ha en kaffe til, dette ble hakket for drøyt!

Skrevet

Men det er litt tankevekkande at sjølv dette nedsnødde mennesket her anerkjenner at det er kvinna som ber om abort, og dermed henviser, medan regjeringa meinar legar må få sleppe "delaktighet" i prosessen.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hun kan fint henvise til abort, men spiral er feil???? Er du dum eller bor du under en busk?

Forøvrig kan vi heller innføre reservasjonsrett mot kvinner!

NERVØS STEMNING PÅ LEGEKONTORET:

Hun: Jeg er litt kvalm om morgenen....
Doktoren: Jeg reserverer meg altså!
Hun: Jamen, jeg vil bare at du gjør en helsesjekk av meg, om jeg er frisk!
Doktoren; Ja, men tenk om du er gravid!
Hun: Ja, hva hvis jeg er gravid?
Doktoren: Da reserverer jeg meg. Mot helsesjekk og veiledning og å fortelle deg hvor langt du er på vei og sånn.
Hun: Hvorfor vil du reservere deg mot det?
Doktoren: I tilfelle du finner på at du vil avbryte svangerskapet! Jeg reserverer meg mot å undersøke om noen er blitt gravide! Tenk om jeg gjorde en helsesjekk da, og tenk om jeg fant ut at du var 4 uker på vei, og tenk om jeg sa det til deg! Og tenk om du vurderte å avbryte svangerskapet? Det er for seint å reservere seg mot å hjelpe deg hvis jeg allerede har hjulpet deg! Så jeg reserverer meg!

Hun: Men ....jeg vet ikke om jeg kan bli gravid engang? Kan du hjelpe meg å finne ut om jeg kan bli gravid da?
Doktoren; Nei, der må jeg reservere meg. For *hvis* jeg finner ut at du *kan* bli gravid, og du deretter *blir* gravid for deretter å *vurdere* et svangerskapsavbrudd, så er det for seint. Jeg bør reservere meg mot eggstokker, egentlig. Fungerende eggstokker.

Hun: Ok...men hvordan skal du gå fram for å bistå damer i å finne ut om de har fungerende eggstokker da?
Doktoren: Hmmm. Sant det. Hvis jeg finner ut at de *har* fungerende eggstokker, har jeg jo egentlig reservert meg.

Nuhvel. Jeg blir fra nå av herredoktor.

Hun: Ok. Sender gubben over til deg da. Er jeg gravid nå igjen, skal i alle fall han klippe sædlederne sine. I morgen den dag. Og du kan våge å reservere deg

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Lyset på, men ingen hjemme :blink:

Skrevet

Skal ikke bare fjerne hele helsenorge da?

Man skal jo tross alt ikke tukle med guds vilje!

Skrevet

Rister oppgitt på hodet..

Skrevet

WTF! Kommer ikke på noe bedre å si, for ei skrulledame! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...