Pretty woman Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Vi begynte å se på denne serien og likte den godt, men ble helt forvirret nå...! Kan det stemme at Tv2 har sendt sesong 3 først, for så å fortsette med sesong 1...? Vi begge tolker det sånn.....for i de episodene vi begynte å se var hun Nora skilt, og i de påfølgende episodene gift med mannen hun var skilt fra.....What!!? Forvirret???! Jada Kan noen oppklare dette
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Ja dette stemmer! Anonymous poster hash: c75ac...339
Hønemor30 Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Tror de har det gitt. Og det de sender nå har de også sendt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå