Gå til innhold

Mordene i Sandhamn TV2...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynte å se på denne serien og likte den godt, men ble helt forvirret nå...! Kan det stemme at Tv2 har sendt sesong 3 først, for så å fortsette med sesong 1...?

Vi begge tolker det sånn.....for i de episodene vi begynte å se var hun Nora skilt, og i de påfølgende episodene gift med mannen hun var skilt fra.....What!!?

Forvirret???! Jada :P

Kan noen oppklare dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette stemmer!

 

Anonymous poster hash: c75ac...339

Skrevet

Tror de har det gitt. Og det de sender nå har de også sendt før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...