Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Mistenker at jeg legger henne for sent. Går så fint å legge baby på dagtid, sovner helt av seg selv. Prøver å holde ho våken et par timer før vi legger oss på kvelden men mistenker at dette bare gjør ting verrre. Jeg ser hun er trøtt men hun sovner aldri skikkelig. Ligger bare å dupper litt av og så skriker hun litt og sånn fortsetter det i ca 3 timer før hun endelig sovner. Hun er 6 uker og har til nå lagt ho samtidig som meg rundt 22-23. Er hun overtrøtt eller er de bare vanskeligere på kvelden? Anonymous poster hash: 19559...6cf
☆☆☆ Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Prøv å legg ho ved første teikn på at ho er trøtt. Eit par timar våkentid er veldig mykje for ein så liten ein..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Nå har ho faktisk vært våken siden kl 18. Kun en liten dupp på 15 min.. ikke rart jeg sliter med å få ho til å sove nå da kanskje.. Hi Anonymous poster hash: 19559...6cf
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Signerer stjerna. Min på 6 mnd kan fortsatt ikke være våken mer enn to timer før hun må få sove for ikke å bli overtrøtt. Anonymous poster hash: 845af...9de
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Aldri hold babyen våken! La henne sove når hun har behov for det. Da tror jeg det ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 idag har jeg ikke prøvd å holde henne våken, men litt styring frem og tilbake her og der gjorde at hun ikke fikk sovet no særlig. Når ho først sovna så ble ho vekka av bikkja som bjeffa.. Hi Anonymous poster hash: 19559...6cf
Germini Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 la henne sove akkurat når hun vil , 6 uker trenger myye søvn og de er ikke lenge våken av gangen, de finner selv en rytme etterhvert jeg gikk ogbar på min da han var 6 uker, trodde han var urolig pga magesmerter på kveld..men jeg ble sliten da jeg er aleine med baby så jeg måtte bare legge han.....og joda han sovna tvert da, viste seg vel at han var sliten og trengte og ligge i fred...så jeg skjønte at jeg bare fikk legge han tidlig på kveld ,og da sov han godt og lenge....no er min 3 mnd..legger han ved første trøtte tegn mellom kl 19-20 ..han ligger i sengen sin ,kankje plundrer,surrer en liten stund men har vent seg til og sovne av seg selv...han da sover helt til neste dag ca 07 ( men har gitt flaske fra ca 8 uker og de som får flaske sover ofte lengre enn de som blir amma ,de trenger gjerrne nattmåltid en god stund )
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 idag har jeg ikke prøvd å holde henne våken, men litt styring frem og tilbake her og der gjorde at hun ikke fikk sovet no særlig. Når ho først sovna så ble ho vekka av bikkja som bjeffa.. Hi Anonymous poster hash: 19559...6cf Tror jeg hadde drept den fillebikkja! Min blir forresten veldig urolig og grinete hvis jeg ikke skjønner at hun er trøtt og forsøker alt mulig annet. Når jeg da legger henne i kurven, sovner hun tvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå