Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Første dag på 30 day shread i dag, super trening, men merket at det var vanskelig å holde helt tett v jumping jacks😥. Ble super lei meg, det kom ikke mye, men har aldri hatt lekkasje før og syns det var utrolig leit og ubehagelig. Er det andre som har opplevd dette? Og har andre opplevd dette men klart å fjerne problemet v hjelp av knipeøvelser?  Anonymous poster hash: 1d338...fdd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Tror det er ganske normalt.. :/  Men gjør masse knipeøvelser, så merker du nok fort forskjell.  Prøv å knip godt og hopp øvelsen litt forsiktig om du fortsetter. Alternativt tren annet inntil du får trent opp knipemusklaturen.  Her slet jeg med det samme første gang jeg prøvde 30day, så jeg gav meg på det. Trente kniping og når jeg prøvde gang nr 2 var det tett.  Anonymous poster hash: 6fb33...cf0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Tror det er ganske normalt.. :/  Men gjør masse knipeøvelser, så merker du nok fort forskjell.  Prøv å knip godt og hopp øvelsen litt forsiktig om du fortsetter. Alternativt tren annet inntil du får trent opp knipemusklaturen.  Her slet jeg med det samme første gang jeg prøvde 30day, så jeg gav meg på det. Trente kniping og når jeg prøvde gang nr 2 var det tett.  Anonymous poster hash: 6fb33...cf0 Tusen takk for trøstende svar. Da er det bare å knipe i vei.  Anonymous poster hash: 1d338...fdd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jeg opplevde det samme første gang jeg kjørte 30 days! Det ble bedre, med masse kniping! Nå 6 mnd etter fødsel er alt som normalt igjen! Anonymous poster hash: 06511...ab6
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Jeg opplevde også det, men etter mange knipeøvelser kan jeg nå trene uten lekkasje.  Anonymous poster hash: 3cbca...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå