Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Mannen sier jeg snorker. Har blitt så tett i nesa i dette svangerskapet. Potte tett. Har en "trompet-lyd" på innpust kombinert med snork. Saltvann hjelper ikke. Noen andre tips? Anonymous poster hash: 9c963...59f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Samme her! Vokner av at jeg snorker.. Aldri snorket før, tror det forsvinner etter graviditeten.. Prøver å ligge lutt høyt med hodet, men sover dårlig hele natta pga tissing, snorking og numne hender og hovne føtter.. Blææ ,4 uker igjen til termin. Så nå er jeg lei faktisk. Snorking kan høre med et svangerskap har jeg hørt Anonymous poster hash: 55943...f8e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Håpe at det går over Jeg snorker ennå 18 måneder etter fødsel, og mannen måtte ta det opp for at jeg skulle tru han. Sagbruk mildt sakt.. Snorkepkaster hjalp en stund 😊 Anonymous poster hash: 6bba2...d04
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Puuuh. Godt det ikke bare er meg. Har veldig hovene slimhinner og har hele tiden blod som kommer ut når jeg snyter meg. Jordmor sier jeg bør begrense bruk av nesespray men kan bruke saltvann (som ikke virker) jeg blir gal snart. Noen ganger er det så ille at jeg bli andpusten av å spise. Anonymous poster hash: 9c963...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå