Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg har alltid mye utflod. Tykktflytende og gult... Når jeg tar av trusa har det samlet seg helt foran i "sprekken" og synes godt. Utrolig flaut i garderober og når en skal ha sex... Lukter ikke og klør ikke. Tror ikke det er hverken bakteriell vaginose eller sopp. Har hatt begge deler og da var det annerledes mener jeg. Fler som har det sånn? Og kan en g jøre noe med det? Trusa er altid litt våt... skifter den 3 ganger per dag... Anonymous poster hash: cdf3c...2c5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Sliter med det samme! Tykk, ekkel utflod. Kan ikke bruke truseinnlegg på grunn av at det blir for klamt, så skal jeg ut av huset bruker jeg faktisk tampong. Trusa blir gjennomvåt på null tid og buksa blir ofte våt den også. Kommer til å bli evig singel på grunn av dette Anonymous poster hash: 61dfe...a77
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Jeg og, men min lukter ofte i tillegg Sjekket meg for sopp ol, men ingenting galt.. Ekkelt! Anonymous poster hash: cc7bc...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå