Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Sa vår 3 åring til pappa da hun la seg. Følte meg plutselig som den sure, strenge mammaen:( har påpekt flere ganger for datteren vår at mamma og pappa er glade selv om de er strenge. Flere som er streng mens pappan "snill"? Mitt inntrykk er at mammaer er strengere. Ellers? Anonymous poster hash: 5e0c1...1e6
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Har det ikke sånn her. Men hører veldig mange si at det stort sett er mor som tar kampene og som kjemper for oppdragelsen, mens far er mindre streng og gidder ikke ta kampene... Anonymous poster hash: dcc23...643
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Her er jeg strengest, og pappaen ikke like streng. Men han blir også fortere sint, mens jeg er mer tolmodig. Så tror min oppdragelsesmetode er bedre. Anonymous poster hash: 79544...499
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jada.. slik er det her.. men jeg er jo ikke streng hele tiden.. og hvis man ser på den pos siden så hører de alltid på meg og oppfører seg..legger deg aldri ned i butikken hvis de ikke får det de vil ha osv.. med pappan derimot skriker de og herjer til de får det de vil ha..de vet jo at han gir etter. Anonymous poster hash: 6ef0e...83f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Jada, men det snudde da prinsessen forstod shopping Da ble mamma super snill og kul. Anonymous poster hash: cb9d0...462
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Slik er det her også, jeg er strengere, men ikke noe troll altså. Faren gir etter hvis h*n bare maser nok Anonymous poster hash: acaa0...d41
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Nå er jenta mi ikke fullt 2 år, da, så foreløpig er det litt begrenset hva hun observerer av slikt. Men jeg tror egentlig at vi stiller ganske likt. Noen ting er pappaen streng på, andre ting er jeg streng på. Hadde trodd selv at jeg skulle være litt strengere, men kjenner at den lille frøkna klarer å tråkke på noen nerver til hjerterota, gitt, og gjør meg litt "bløtere" enn jeg liker å tenke på... Anonymous poster hash: 24ff5...66a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Nei her er det stikk motsatt! Syns faren kjefter på 2åringen for alt jeg :S Å irriterer meg skikkelig når barnefaren sier nei til at småen får se på Teletubbies bare fordi faren mener han er for stor til det! Barnet er TO år! Vil han se på Teletubbies så bør han selvsagt få lov til det! Anonymous poster hash: 32a87...23b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Motsatt her også. Jeg setter absolutt grenser, men faren er strengere. Og de prøver å strekke strikken lenger med meg, så litt slitsomt kan det være. Jeg er den de foretrekker ved legging (begge legger like mye altså), og det har nok med at jeg bruker lenger tid med de og elsker å småpludre i senga, mens han er mer den som har regel om én bok og så god natt. Tror nok han helst så at jeg var strengere, mens jeg mener han burde brukt litt mer tid Anonymous poster hash: 540f1...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå