Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg har en på litt over 2 år og meningen har vært å prøve på en til nå til våren. Dette har jeg gledet meg til og tenkt på. Men nå som våren er her vil jeg ikke! Jeg orker ikke! Svangerskap, babytid og alt ansvaret i årevis framover blir jeg kvalm av å tenke på. Hva skjer??? Anonymous poster hash: 72935...4c4
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Jepp, det høres kjent ut. Jeg hadde gledet meg enormt til å få en ny baby, men når tiden var inne for å prøve så var lysten borte. For vår del var det nå eller aldri siden de andre to var blitt så store, så vi valgte å få en til. Hvis det ikke står om å gjøre, så ville jeg bare utsatt prøvingen. Anonymous poster hash: 790dd...d11
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Det er om å gjøre, jeg har rukket å bli 40 år. Now or never og så føler jeg det sånn HI Anonymous poster hash: 72935...4c4
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Samma her... og i år fyller barnet 9 år. Tiden flyr Anonymous poster hash: f081a...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå