Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Har inntrykk av at mange synes at Jessheim er så harry. Hva er grunnen til det? Jeg kjenner ikke noe særlig til stedet. Anonymous poster hash: 0ef5b...f20
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Synes sjelden steder er harry men synes ofte jeg møter forutinntatte og snerpete mennesker. Spesielt folk fra storbyer er flinke til å snakke nedsettende om småsteder. Vet ikke hva som er galt i hodene deres jeg. Anonymous poster hash: c893f...b70
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Det er vel ikke mer harry enn andre småsteder på bondelandet som etterhvert har fått en voldsom befolkningsvekst pga bedre reisevei inn til Oslo? Da jeg var ung var Jessheim harry, da rånet man i storgata og var du (u)heldig var det en og annen 16-17 åring som sto der og spilte musikk fra pappa sin digre traktor også Men de harry bøndene i felleskjøpet-kaps, traktor på lørdagskvelden og mopedkjøring på jordene er vel i mindretall i dag... Hilsen ei som er født og oppvokst på Jessheim og hadde mye gøy med rånerne der i sin tid Anonymous poster hash: e32bc...b95
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jeg tenker at det er litt sånn "strømmen/lillestrøm harry" Jenter med masse sminke og bleket hår eller farget helt sort hår med masse dingeldangel og "kule" vesker. Men utenom det er Jessheim er flott sted:-) Anonymous poster hash: 78ca9...25f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Romerike generelt er jo harry. Anonymous poster hash: 7e892...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå