Gå til innhold

Hjelp.. Skal på fest i helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg får litt hetta. Var på fest hos veninnen min for et par uker siden, en kompis av henne viste interesse for meg. Skulle danse og holde rundt meg. Samtidig var han veldig oppmerksom mot meg og sørget bla for at jeg alltid hadde drikke. Jeg rømte til slutt for jeg er ikke vandt til dette.

I ettertid har jeg fått vite at han er 12 år yngre enn meg. Jeg har ikke spurt veninnen min så mye ut om han. Men hun insisterte her en dagen på at jeg skulle sende venneforespørsel på Facebook. Den har han ikke svart på, ikke sikkert han bruker Facebook noe særlig heller. Lørdag er jeg invitert på fest hos kjærsten til veninnen min. Jeg spurte henne tidligere i dag om hvem som kommer dit. Fikk da til svar at denne mannen mest sannsynlig kommer. Sånn sitter jeg her og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er jo smittende at unggutta oppvarter en gammal sjel. Men jeg er livredd for å forelske meg i han. Samtidig kunne jeg kanskje trenge en liten flørt, IKKE sex. Bare kjenne at jeg faktisk lever. Denne mannen er egentlig ikke min type mann heller.

Er fristende å bli syk på lørdag. Men har lovet min veninne at vi skal feire noe veldig viktig for henne. Kan heller ikke be om at denne mannen holdes utenfor da han allerede er invitert og veninnen min er veldig glad i han og han er hennes kjærstes beste kompis.

Vet rett og slett ikke om jeg tør å gå på denne festen. Skulle jammen meg ikke tro jeg var over 40 år. Siden jeg var 22 år har det meste av min hverdag dreid seg om barn og jobb.

Anonymous poster hash: 0f8a3...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i det, hopp i det :) Ikke gjør det til en stor greie. Bare gå på festen og ha det moro :)

Anonymous poster hash: 21d0b...fea
Skrevet

Han er jo så ung... Men som veninnen min sier..., du har bare ett liv, lev det og ha det morro..

Anonymous poster hash: 0f8a3...9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...