Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på bursdagsgave til samboer/mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvor jeg skal legge meg, hva pleier dere å bruke?

Anonymous poster hash: 93a5c...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til jul brukte jeg 5300, da fikk han klokke. Han fyller 30 i mai og jeg har brukt 28500 kroner. Men da skal vi begge til barcelona fra fredag til mandag i sluttwn av juni, bo på to etasjers suite med boblebad de 2 første nettene, og deretter i president suiten siste natten med jacuzzi på terassen i topp etasjen.Lørdagen skal vi på formel 1 banen hvor han skal få kjøre porche, ferrari og lamborghini. Grunnen til at jeg bruker så mye i år er fordi han fyller 30, har hjulpet meg masse i leiligheten og jeg får nytte av det jeg også med en liten mini ferie. Neste år blir det IKKE like dyr presang for å si det sånn. Tenker jeg legger meg på maks 5000. Kommer litt an på hva han ønsker seg :-)

Skrevet

Jises så dyrt! Her får han gode ord og sex ;) og. Kake ! Haha

Anonymous poster hash: 775f4...3b0

Skrevet

Det varierer fra ca 1000 kr og oppover. Blir litt ekstra i år når han blir 35. Kanskje ca 3000,-.

Kjøper noe fint og gjerne noe praktisk. Setter ikke et beløp egentlig.

Skrevet

Han har bursdag neste uke og har vurdert å kjøpe han en skalljakke ifra Norrøna som han har ønsket seg. Han ønsker seg også ei klokke, så får se. 

men ligger på alt fra 1.000 til 6.000. Varierer så fra år til år og hva han ønsker seg. Det er vanskelig!

Anonymous poster hash: 66d31...d85
Skrevet

Varierer. Har gitt alt fra 500-4000. Kommer helt an på hva han ønsker seg/trenger. Et år hadde vi dårlig råd, da fikk han "klippekort" på masasje fra meg. Fornøyd uansett:-)

Skrevet

Vanligvis ingen gaver, men kaffe og frokost på sengen. Vi gir heller ikke julegaver. Har nok utgifter med hus, hytte, biler og barn. Jeg får heller ikke gaver. Barna tegner tegninger. Gav 10 000 i bursdag i år for at han kunne oppgradere litt klær, men da er det vel 7-10 år siden han fikk gave sist.

Anonymous poster hash: fcde8...2cf

Skrevet

Kommer helt an på.

Som flere sier, så varierer det fra år til år.

Det dyreste han har fått, er vel en dress til 2000,-

Ellers har det vært år hvor vi har vært enige om ikke å gi hverandre jule- eller bursdagsgave, fordi vi f.eks hadde kjøpt leilighet eller hus, eller kanskje bil...og det er store utgifter, som er til felles glede og bruk, og som betyr at vi ikke har så mye å rutte med til "fjas." Da har vi sagt at disse store tingene er gave nok i seg selv...

Man får følge hjertet og lommeboka... ;)

Anonymous poster hash: 138a8...30f
Skrevet

Dyreste gaven jeg har gitt lå på 15000, men til vanlig ligger jeg på 500 og oppover. Forrige bursdag fikk han til 2000. Billigste gaven lå på rett under 500.

Ellers får han god mat, et kyss og gratulasjon, og kake om han ønsker det. Han er ikke så glad i sukker, så er ikke alltid kake er på lista hans, selv om den er på mi...

Anonymous poster hash: 8796a...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...