Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det storbyferie😊

Anonymous poster hash: 51ac8...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være hjemme og ha fri. Gleder meg! Blir kanskje en skitur eller to også, hvis snøen holder.

Skrevet

Første del av påska blir bypåske hjemme. Satser på fint vær og trilleturer. Andre del blir på hytta med familien min. Ski, ,grilling, gaukrenn, god mat(ribbe, lammelår, pinnekjøtt, skal kose oss) ingen mobil eller tv, noe som er nesten det beste å være på hytta.

Skrevet

Først hjemme og kose oss, så på hytten i Sverige med familie :)

Anonymous poster hash: 661fd...4ef

Skrevet

Forhåpentligvis skal jeg føde! Uke 37 i påska :P

Skrevet

Vi bruker påsken til å treffe familie og venner, griller om været tillater det, turer, sene middager og kos.

Hvis været er godt skal vi være noen dager i vogna også, det blir kjempegreit :D

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

På hytta, vil jeg tro. 

Skrevet

Besøk fra Norge! Gleder oss masse, kommer venner med 3 barn som skal være hos oss hele Påskeuken.

Anonymous poster hash: ab55c...1a9

Skrevet

Vi skal en natt på det badeland hotellet i Sarpsborg, og blir da 2 hele dager i badeland. Ellers så blir det kos hjemme. Og barna skal forhåpentligvis noen dager til sin pappa.

Anonymous poster hash: 98938...9b1
Skrevet

Hytta :-) gleder oss!

Anonymous poster hash: 17570...1ce

Skrevet

Kanskje ein dagstur, men med baby og toåring blir det for det meste heimepåske. Om det er snø på fjellet kan det hende ein eller begge bestefedre får låne toåringen (gidd ikkje fjelltur med 4 mnd gammal baby).

Skrevet

Ah, påsken ferieres i tradisjonens tro, på hyttene til fjells! Ski på bena, kvikklunsj,kakao og appelsin i sekken, afterski med utepils som fortjent, grillings, bål, quis, familie og kos :-) ELSKER påsken <3

Anonymous poster hash: f6629...841

Skrevet

Det blir på hytta på fjellet.

Skrevet

Vi skal være på hytta :)

Anonymous poster hash: 48e74...c73

Skrevet

For første gang på mange år skal vi ikke på ferie akkurat i påska, og guttungen på 3 år skal endelig få feire påske hjemme i Norge. Så vi blir vel til å kose oss skikkelig med god mat og godis, se påskemorgen og håpe på fint vær så vi kan være litt ute :) Jeg skal i tillegg gå igjennom pensum i et par fag, har eksamen bare å uker etter påske. 

Og så rett over påske reiser vi på ferie til varmere strøk for første gang og DET gleder vi oss alle sammen stort til :D Skal bli helt himmelsk!

Anonymous poster hash: 998e1...816
Skrevet

ingen verdens ting :o

Har fri fra 12 til 22.april så må visst finne på noe vi kan gjøre i påsken.

Gjest lillehi
Skrevet

Være hjemme. Håper det blir sol😀

Skrevet

Vi har vogn og spikertelt på fast plass på fjellet, så dit skal vi i påska. Blir koselig :-)

Anonymous poster hash: 16f60...c77

Skrevet

Minst mulig :)

Håper det blir sol  :briller2:  :briller:

Anonymous poster hash: 7b5c4...034
Skrevet

Vi skal til Hemsedal og stå på snowboard.

Anonymous poster hash: 197e1...6dd

Skrevet

Jobbe og slanke meg😃. Blir grønnsakspåskeegg i år😁

Skrevet

Enten føde, eller kose hjemme med nyfødt.

Anonymous poster hash: 84e96...02b

Skrevet

Skal reise 2 uker til Spania  :bolledeig:

Skrevet

Vi skal på hytten ved sjøen ;) håper på bra vær!!

Anonymous poster hash: 1074a...e18

Skrevet

en dag i slalom bakken med mamma, ste far, bror + dame & meg med sambo. ellers blir det vel en tur til svigers i sverige med noen lange gå turer & masse god mat :)

Anonymous poster hash: 07062...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...