Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Hvor mye bruker dere på dere selv pr mnd? Klær, sko spise ute, inklusiv lunch, pølse på veien ol venninnekvelder kino og annen underholdning bensin og transport snop frisør sminke gaver til andre helgeturer trening Anonymous poster hash: dc14a...f83
Gjest lillehi Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Ingenting, eller det vil si kanskje jeg får mulighet til å unne meg en brus en gang i mnd😏
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Aaaaner ikke, her var det så mange poster som varierer veldig. Mars så slik ut for meg: Klær, sko - 0 kr spise ute, inklusiv lunch, pølse på veien ol - 40 kr venninnekvelder - 140 kr kino og annen underholdning - 0 kr bensin og transport - 400 kr (busser) snop - (her er det gubben som kjøper inn) frisør - 0 kr sminke - 0 kr gaver til andre - 400 kr helgeturer - 0 kr trening - 0 kr Så ca 1000 kr denne måneden. Anonymous poster hash: d8849...a5d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Ingenting, eller det vil si kanskje jeg får mulighet til å unne meg en brus en gang i mnd Det tror jeg faktisk ikke på. Spiser du akdri sjokolade eller gir julegave til barna dine? Bruker du aldri sminke eller kjører bil? Trenger du aldri en ny truse eller sjampo? Anonymous poster hash: dc14a...f83
Zalosalutt Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Klær/sko handles når feriepengene kommer, sminke handler jeg et par ganger i året(massakrane og puddersnø) , alt det andre er fraværende.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Klær, sko - de 2 siste årene: ingenting på klær eller sko til meg selv spise ute, inklusiv lunch, pølse på veien ol : 0,- venninnekvelder: ca.200,- i mnd. kino og annen underholdning : 0,- bensin og transport: ca.400,- i mnd. snop: 0,- frisør : 0,- sminke: 0,- gaver til andre: gjennomsnittlig ca.300 i mnd. helgeturer: 0,- trening: 0,- Anonymous poster hash: 7e17c...e2c
Gjest lillehi Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Jo selvfølgelig, men trodde det menes ting bare til meg selv, ikke fellesting til familien. Men nei, jeg kjøper aldri sminke, kjører ikke bil, bruker klærne til de er helt utslitte, er så heldig at jeg får arve klær. Kjøper aldri snop til meg selv, det jeg har til overs i mnd går til datteren min. Beklager at jeg misforsto , trodde ikke vanlige hygieneprodukter ol var innbefattet i spm😏
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Vet egentlig ikke, men det blir nok en del tusen pr.mnd om jeg fordeler det jeg bruker i året. Anonymous poster hash: 6f46a...68b
Modesty Blaise. Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Jepp, jeg er en sløser. Så uten å sjekke så veldig så vil jeg tippe på at jeg bruker ca 8000 i mnd på meg selv, og klær til knøttebøtt. I tillegg har jeg firmabil, så det har jeg betalt gjennom å skatte av det før jeg får lønn.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Jo selvfølgelig, men trodde det menes ting bare til meg selv, ikke fellesting til familien. Men nei, jeg kjøper aldri sminke, kjører ikke bil, bruker klærne til de er helt utslitte, er så heldig at jeg får arve klær. Kjøper aldri snop til meg selv, det jeg har til overs i mnd går til datteren min. Beklager at jeg misforsto , trodde ikke vanlige hygieneprodukter ol var innbefattet i spm Tror ikke vanlige hygieneprodukter var inkludert i spørsmålet, men gaver var det jo. Tar du ikke offentlig transport i det hele tatt? Anonymous poster hash: d8849...a5d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Klær, sko: 1000 spise ute, inklusiv lunch, pølse på veien ol: 400 venninnekvelder: 100 kino og annen underholdning: 200 bensin og transport: 2.000 (inkl parkeringsavgift) snop: 100-150 kr kanskje? frisør: 0 kr (klipper meg somregel selv) sminke: 0 kr gaver til andre: 500 helgeturer: 400 trening: 250 kr Anonymous poster hash: 3964c...a0c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Jo selvfølgelig, men trodde det menes ting bare til meg selv, ikke fellesting til familien. Men nei, jeg kjøper aldri sminke, kjører ikke bil, bruker klærne til de er helt utslitte, er så heldig at jeg får arve klær. Kjøper aldri snop til meg selv, det jeg har til overs i mnd går til datteren min. Beklager at jeg misforsto , trodde ikke vanlige hygieneprodukter ol var innbefattet i spm Tror ikke vanlige hygieneprodukter var inkludert i spørsmålet, men gaver var det jo. Tar du ikke offentlig transport i det hele tatt? Anonymous poster hash: d8849...a5d En ting til jeg lurer på. Hva jobber du med siden du ikke trenger å kjøpe nye klær/sko? Jeg er ikke spesielt glad i å shoppe, men føler at jeg må gjøre det i alle fall et par ganger i året for å se respektabel ut på jobb. Har jo noen klær som har holdt seg en årrekke, men ofte ser de ikke bra ut etter at de er brukt en stund. Anonymous poster hash: d8849...a5d
Gjest lillehi Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Jo selvfølgelig, men trodde det menes ting bare til meg selv, ikke fellesting til familien. Men nei, jeg kjøper aldri sminke, kjører ikke bil, bruker klærne til de er helt utslitte, er så heldig at jeg får arve klær. Kjøper aldri snop til meg selv, det jeg har til overs i mnd går til datteren min. Beklager at jeg misforsto , trodde ikke vanlige hygieneprodukter ol var innbefattet i spm Tror ikke vanlige hygieneprodukter var inkludert i spørsmålet, men gaver var det jo. Tar du ikke offentlig transport i det hele tatt? Anonymous poster hash: d8849...a5d Tar buss når jeg må, kjøper julegave og bursdagsgave til datteren min. Da har jeg vel fått med alt?😯
Gjest lillehi Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Jo selvfølgelig, men trodde det menes ting bare til meg selv, ikke fellesting til familien. Men nei, jeg kjøper aldri sminke, kjører ikke bil, bruker klærne til de er helt utslitte, er så heldig at jeg får arve klær. Kjøper aldri snop til meg selv, det jeg har til overs i mnd går til datteren min. Beklager at jeg misforsto , trodde ikke vanlige hygieneprodukter ol var innbefattet i spm Tror ikke vanlige hygieneprodukter var inkludert i spørsmålet, men gaver var det jo. Tar du ikke offentlig transport i det hele tatt? Anonymous poster hash: d8849...a5d En ting til jeg lurer på. Hva jobber du med siden du ikke trenger å kjøpe nye klær/sko? Jeg er ikke spesielt glad i å shoppe, men føler at jeg må gjøre det i alle fall et par ganger i året for å se respektabel ut på jobb. Har jo noen klær som har holdt seg en årrekke, men ofte ser de ikke bra ut etter at de er brukt en stund. Anonymous poster hash: d8849...a5d Er dessverre ufør pga sykdom😔
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Klær og sko, ca 800 kr i mnd. Spise ute, kino, fest osv, ca 200 i mnd. Sminke en mascara i året. Frisør ca 500 kr en gang i året. Drivstoff ca 1500 i mnd. Helgereiser ca 3000 på 1 år. Gaver til andre blir ca 1000 kr i mnd. Anonymous poster hash: d746e...e34
Vaffelstrikk Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Klær/sko handles når feriepengene kommer, sminke handler jeg et par ganger i året(massakrane og puddersnø) , alt det andre er fraværende. haha "massakrane og puddersnø" autocorrect?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Svært, svært lite, kanskje 1000 kr i mnd, på en god måned. Anonymous poster hash: d5bf2...589
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #18 Skrevet 2. april 2014 Nå når jeg er hjemme i 100 % permisjon (80% lønn) så har jeg kun 2500,- å bruke på meg selv og lillegutt. Da er det ca.150,- i buss, mannen betaler bensin nå pga lite lønn. Frisør har jeg ikke vært til siden før fødsel.blir igjen når jeg begynner på jobb, da kan jeg bruke opptil +1500,- 2-3 ganger i året (stort, tykt, , langt hår) Lunsj:2-400kr på mnd nå i permisjonen. Møtes på cafe 1-2 ganger i mnd. Trening 379,- pr mnd. Sminke 0,- Kino 0-, Venninne kveld 0-, Anonymous poster hash: 48c39...71f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #19 Skrevet 2. april 2014 denne mnd som var har jeg brukt ca 400. mnd før det brukte jeg 10 000. frisør, tattoo, nye briller, litt sminke, 5 par sko til skomaker ++ små ting. godis&brus går med i mat budsjettet for det spiser vi begge to. transport der setter jeg inn ca 500 på buss kortet når det er tomt det varer i 2-3 mnd for jeg tar nesten aldri buss/tog. hadde spart til denne extra dyre måneden da men likevell. kino går vi ikke på, venninde kveld må man ha veninder for så min verson av det er middag med mormor & mamma, kjempe kos & jeg slipper å betale. til vanlig buker jeg allt fra 0 til 5-6 tusen på meg selv. er fortsatt gravid, leier bolig & har ikke bil så har veldig få utgifter enda, lønna går til det jeg vil ha eller trenger allt etter som humøret eller helsa Anonymous poster hash: 4ccf8...1ea
Mia_73 Skrevet 2. april 2014 #20 Skrevet 2. april 2014 I snitt blir det vel 3.000 kroner på meg selv.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #21 Skrevet 2. april 2014 Det variere fra mnd til mnd, men Mars så ca slik ut : Klær, sko 3000,- spise ute, inklusiv lunch, pølse på veien ol 500,- venninnekvelder kino og annen underholdning bensin og transport 1200,- snop 500,- frisør 150.- (farger selv) sminke 600,- gaver til andre helgeturer trening 400,- Anonymous poster hash: 018e8...873
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2014 #22 Skrevet 2. april 2014 Svært lite. Bil er et nødvendig onde, ikke en utgift jeg tenker er bare min...
Papegøyeblomst Skrevet 2. april 2014 #23 Skrevet 2. april 2014 Gjennomsnittlig pr. mnd i løpet av et år, ca 300.kr i mnd.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. april 2014 #24 Skrevet 2. april 2014 Tja på alle de postene til sammen går det vel fort 3000kr i mnden. Det er en del diesel da, fyller over halv tank hver søndag eller mandag. + hver sommer når vi er på taxfree, i Kroatia, i Danmark osv. handler jeg for flere tusen i klær, sko, kosmetikk ol. Da blir det noe mindre i mnden resten av året.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #25 Skrevet 2. april 2014 På de postene du nevner: Aaaalt for mye! Anonymous poster hash: 35ada...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå