Gå til innhold

Hva forventer dere av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 uker igjen av graviditeten, har vert sykmeldt 60% til tider kan jeg ikke gå, pga bekkenet og veldig vonde ben. Sover nesten ikke pga numne fingrer og div plager. Når jeg er hjemme gjør jeg det jeg klarer, vasker klær, henger opp, får barna på skolen, rydder, luftet hunder, handler og lager middag. Hender jeg tar støvsugeren men jeg får så utrolig vondt og kan ikke gå langt. Mannen kommer hjem, dusjer spiser middag, kviler, går på fotball kanskje han masserer meg litt på kvelden., jeg er jo hjemme fra jobb av en grunn.,. Hvor mye kan jeg " forlange" av mannen. Syns han kan ta litt initiativ selv...sliten etter jobb er han jo, men jeg og skal jo ut i 100% jobb igjen.,erfariinger noen?

Anonymous poster hash: 5edef...9ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du får gjort ganske mye syns jeg:) men du må jo si ifra. Menn er ikke tankelesere selv om jeg skulle ønske det. Min mann gidder så vidt å fylle på vannflaska mi og massering er det bare å drite i:)

Skrevet

Han kan forvente at du gjør det du orker, du kan forvente at han gjør resten. Fortell han hvilke plikter du sliter med, fortell han ting du ønsker at han skal gjøre mer av. 

Anonymous poster hash: ecfd1...c3d
Skrevet

Kommuniser med mannen og si fra hva du vil ha hjelp med. Menn er ikke tankelesere og lever i sin egen verden noen ganger.

Skrevet

Ingen er tankelesere,så si ifra til mannen din!

Anonymous poster hash: 93bfb...84d
Skrevet

Er nok bare jeg som forventer han skal se det selv, men mannfolk er nok litt enkle... Stakkar sliten etter jobb. Skulle vert mann et år og sett hvordan det var.)

Anonymous poster hash: 5edef...9ce

Skrevet

jeg forventer at han gir meg sex hver gang jeg er kåt,å at han gir meg multiorgasmer :D

Visst ikke er det dealbreaker

Anonymous poster hash: 988e7...d82
Skrevet

Så heldig mannen din er, som ikke har noen plikter overhodet, da!

Synes du skal gi ham konkrete oppgaver, siden han tydeligvis ikke er typen til å se sånt selv.

Jeg forventer at vi står på, begge to og gjør det vi rekker og orker. Her er det ikke mye egentid med småbarn i hus, men det lille som er prøver vi å fordele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...