Gå til innhold

Verden var bedre før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gangen vi kunne ta det som en selvfølge at de fleste var som oss og vi gjorde de rette valgene... Nå skal jo alt kontrolleres opp mot dib/face, eller annet, og mange opplever nok å ikke være så vanlig allikevel.... Slitsom verden?

Anonymous poster hash: c41fc...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis kan man fritt velge om man vil delta på slike forum. Jeg tenker at internett har gjort verden utrolig mye mer lettvinn også :)

Anonymous poster hash: 2fe25...7e2
Skrevet

Verden var ikke bedre før. Mer sykdom, mindre informasjon, færre muigheter for behandling av alvorlig sykdom.

Anonymous poster hash: 0406d...66f

Skrevet

Er jo alt etter hva du gjør til selv. Vet ihvertfall at trenger jeg info ang. Sykdom og lignende ringer jeg legevakt eller blar opp i en bok. Erfaringer derimot finner du ikke i bøker. Da kan det være greit å spørre damer her inne som har vært i lignende situasjoner. Har ikke behov for å finne opp kruttet på nytt ved å la være å spørre.

Skrevet

*fnis* å bokstavelige dere er :D Jeg tenkte mer om det var lettere før når man slapp å måle egne meninger, klær, interiør, vekt osv med "alle andre"? Ikke at folk var mer syke osv :) Ja, vi kan velge, men de fleste får da mer enn nok presser på seg å vil jeg tro

Anonymous poster hash: c41fc...a5f

Skrevet

Nei, hjelpe meg

Få opp selvtilliten dame !

Anonymous poster hash: 3983a...357
Skrevet

Tja, hva med mindre press på barn og unge? Til å ha det alle andre skal ha, lykkes på skolen, sosialt, få en bra utdannelse og helst en vellykket karriere. Før kunne skoletaperne begynne å jobbe med noe som intreserte dem,, nå må dem gå mange år på skole uansett og kanskje mislykkes og havne utenfor.

Kjenner ikke tallen, men kan det tenkes at det var mindre psykiske plager og mindre selvmord før i tiden?

Anonymous poster hash: 09147...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...