Gå til innhold

Kommer til å være redd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Redd for hvordan jeg kler meg, hvordan jeg kler barnet, hva jeg sender med i matpakka til ungen, hvilken vogn vi har, hva jeg sier til de ansatte osv i barnehagen.

 

Jeg leser hele tida innlegg om foreldre i barnehagen, de er sånn, de gjorde sånn, de er gale, de er teite på div. fora.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9e95a...554

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi faen i hva andre mener

 

 



Anonymous poster hash: a66e9...b38
Skrevet

Gjør det du føler er best med hensyn til barnet, spør de ansatte hvis det er noe du er i tvil om i forhold til klær/mat. 



Anonymous poster hash: af704...310
Skrevet

Hvorfor er det som andre synes er rett det rette for deg?

Slutt å være så svak og heller stå for egne meninger!

 

herregud,det er da vel ingen som bryr seg om hvilken vogn du har!

bare kle ungen etter været, ha sunn mat i matpakka og vær deg selv så går alt så mye bedre!

 

Må være strevsomt å ha så dårlig selvtillit!



Anonymous poster hash: a3c3f...abe
Skrevet

Ikke tenk på det, mange innlegg her inne skrives nok kun for å provosere. Jeg kjenner ikke igjen så mye av det i virkeligheten.

Jeg har hentet i joggebukse, usminket og trøtt, gutten er kledd etter været, ikke merker, og pannekaker i matpakken har forekommet.

 

Det er ikke de andres sak. Barnehagen kan på sin side gi råd om hva som er lurt.

Skrevet

 

Hvorfor er det som andre synes er rett det rette for deg?

Slutt å være så svak og heller stå for egne meninger!

 

herregud,det er da vel ingen som bryr seg om hvilken vogn du har!

bare kle ungen etter været, ha sunn mat i matpakka og vær deg selv så går alt så mye bedre!

 

Må være strevsomt å ha så dårlig selvtillit!

 

Anonymous poster hash: a3c3f...abe

 

 

Du virker litt harsh :P Men skjønner hva du prøver å få frem.

Skrevet

Man vil det beste for barna sine, tror nok ingen vil tvile på det. Og det er ikke sånn at du blir dømt etter utstyr og klær.

 

Jobber selv i bhg og det er ingen fasit svar på noe når det gjelder barn. Og du kan alltid spørre om hjelp og råd fra de som jobber i barnehagen. Ofte kan det være bedre enn å spørre de i butikk, da de gjerne bare vil ha et salg.

 

 

Anonymous poster hash: 93b62...72b

Skrevet

 

 

Hvorfor er det som andre synes er rett det rette for deg?

Slutt å være så svak og heller stå for egne meninger!

 

herregud,det er da vel ingen som bryr seg om hvilken vogn du har!

bare kle ungen etter været, ha sunn mat i matpakka og vær deg selv så går alt så mye bedre!

 

Må være strevsomt å ha så dårlig selvtillit!

 

Anonymous poster hash: a3c3f...abe

 

 

Du virker litt harsh :P Men skjønner hva du prøver å få frem.

 

noen ganger må man være litt hard for at andre personer skal komme seg opp av gropa si og inn i ei bedre fremtid! :laugh:

 

Anonymous poster hash: a3c3f...abe

Skrevet

 

 

 

 

 

Hvorfor er det som andre synes er rett det rette for deg?

Slutt å være så svak og heller stå for egne meninger!

 

herregud,det er da vel ingen som bryr seg om hvilken vogn du har!

bare kle ungen etter været, ha sunn mat i matpakka og vær deg selv så går alt så mye bedre!

 

Må være strevsomt å ha så dårlig selvtillit!

 

Anonymous poster hash: a3c3f...abe

 

Du virker litt harsh :P Men skjønner hva du prøver å få frem.

noen ganger må man være litt hard for at andre personer skal komme seg opp av gropa si og inn i ei bedre fremtid! :laugh:

 

Anonymous poster hash: a3c3f...abe

Men jeg har vokst opp med det der, og nei, det funker ikke ;)

 

Anonymous poster hash: 9e95a...554

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...