Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/dro-til-sykehus-med-vond-rygg-timer-senere-fikk-hun-en-liten-gutt/a/10146901/ Kan bare ikke tro mine egne øyneeeeeeeeeeeeee Anonymous poster hash: 29267...8b0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Er jo ikke lenge siden hele Norge reagerte på at fotballfruen var høygravid med en mage som er mindre enn min er når jeg ikke har baby i den heller, så det er sikkert mulig ja.. Anonymous poster hash: 75f33...3ee
Bustetroll Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Jeg mistenker stunt for oppmerksomhet, men hvem vet.Jeg fatter heller ikke at det er mulig. Alså, babyen beveger seg jo ganske heftig inni der?Men det er kanskje ikke slik for alle.. Veldig spesielt i alle fall, men det skjer jo stadig vekk.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jeg mistenker stunt for oppmerksomhet, men hvem vet. Jeg fatter heller ikke at det er mulig. Alså, babyen beveger seg jo ganske heftig inni der? Men det er kanskje ikke slik for alle.. Veldig spesielt i alle fall, men det skjer jo stadig vekk. Ja, utrolig ! Anonymous poster hash: 29267...8b0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Jeg kjenner en det har skjedd med, faktisk. Og hun er helt vanlig oppegående. Men om du ikke legger noe særlig på deg, ikke kjenner noe ellers, så er det vel ikke det du tenker først, kanskje? Spesielt ikke hvis du aldri før har vært gravid? Nå må jeg være anonym:-) Anonymous poster hash: c13a1...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå